کد خبر 631199
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵

رضا شفیعی‌جم، بازیگری که بیشتر او را با کارهای طنز می‌شناسیم، با یادآوری خاطراتش از بازی در سریال‌ها و مجموعه‌های مختلف تلویزیونی اشاره کرد و گفت: به خاطر دارم که پالتوی پدرم را سر تصویربرداری «ساعت خوش» می‌بردم و با آن، نقش درک را بازی می‌کردم.

به گزارش مشرق، ویژه برنامه دهه ولایت «شیدایی» همزمان با عید سعید قربان در دو بخش و با حضور بازیگرانی چون حسام نواب صفوی و رضا شفیعی جم، از شبکه دو سیما پخش شد.

در بخش نخست که ساعت 19 به روی آنتن رفت، حسام نواب صفوی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران به عنوان مهمان ویژه حضور داشت. حضور این بازیگر در برنامه شیدایی با جشن تولدش همزمان بود و او هم تقارن روز تولدش با عید قربان را به فال نیک گرفت و گفت: این را هدیه‌ای از جانب خداوند می‌دانم و بسیار خوشحالم.

گفت‌وگوی عبدالله روا مجری شیدایی با حسام نواب صفوی با اشاره به بازی او در فیلم سینمایی «ابراهیم خلیل» شروع شد؛ بازیگر نقش حضرت اسماعیل(ع) در این رابطه عنوان کرد: وقتی این نقش به من پیشنهاد شد حس و حال عجیبی داشتم، با استفاده از قرآن استخاره کردم و آیه 56 سوره مبارکه «مریم» را مشاهده کردم که در مورد این پیامبر الهی بود و این مساله را اجازه‌ای برای پذیرش نقش دانستم و افتخار می‌کنم که در این فیلم حضور داشتم.

وی افزود: ایفای نقش‌های تاریخی به ویژه شخصیت‌های مذهبی و الهی مسؤولیت‌ سنگینی بر عهده بازیگر می‌گذارد و خوشحالم که توانستم نقش حضرت اسماعیل(ع) را به گونه‌ای بازی کنم که در اذهان باقی بماند.

نواب صفوی خاطرنشان کرد: برای بازی در این فیلم، از حضرت اسماعیل(ع) کمک خواستم و همیشه سعی می‌کردم شرایطی که ایشان در آن قرار داشتند را برای خودم تداعی کنم.

خاطره شفیعی‎جم از بازی در «ساعت خوش»

در این برنامه رضا شفیعی جم، بازیگری که بیشتر او را با کارهای طنز می‌شناسیم هم به خاطرات بازی در سریال‌ها و مجموعه‌های مختلف تلویزیونی اشاره کرد و گفت: به خاطر دارم که پالتوی پدرم را سر تصویربرداری ساعت خوش می‌بردم و با آن، نقش درک را بازی می‌کردم.

وی افزود: همه به من می‌گویند زمان شناخته شدنم در تلویزیون، از بازی در «ساعت خوش» شروع شده ولی من چندین سال قبل از آن کار تئاتر را آغاز کرده بودم و حتی یک فیلم سینمایی با امین حیایی هم بازی کرده بودم.

شفیعی جم خاطرنشان کرد: اگر روزی بخواهم بین یکی از اعضای خانواده و ادامه مسیر بازیگری یکی را انتخاب کنم حرفه‌ام را فدای خانواده‌ام می‌کنم.

بازیگر ساعت خوش با بیان اینکه پدرش، نماد از خودگذشتگی در زندگی‌اش بوده است، عنوان کرد: اگر بخواهم یک نفر را در زندگی خوشحال کنم، بستگی به شرایطی دارد که در آن لحظه قرار دارم و گمان هم نمی‌کنم کسی بتواند به طور مطلق در این زمینه اظهار نظری داشته باشد.

وی ادامه داد: اعیاد اسلامی همگی دارای فلسفه و جایگاه خاصی هستند و عید سعید قربان هم که به اطاعت و بندگی مشهور است، درس‌های فراوانی دارد که همه در هر مرحله از زندگی باید از آن درس بگیرند.

ویژه برنامه شیدایی طی شب‌های دهه ولایت از عید سعید قربان تا عید غدیر، هر شب بعد از گفت‌وگوی خبری به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود، برنامه‌ای که در گروه فرهنگ و خانواده شبکه دو سیما تولید می‌شود.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس