کد خبر 631784
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶

وزیر خارجه اسبق آمریکا در ایمیلی به یکی از همکارانش، گفته است که اسرائیل 200 کلاهک اتمی در اختیار دارد که همگی به سمت تهران نشانه رفته‌اند.

به گزارش مشرق، یکی از ایمیل‌های افشا شده «کالین پاول» وزیر خارجه اسبق آمریکا تائید می‌کند که رژیم صهیونیستی دستکم 200 کلاهک اتمی دارد.

پاول این مسئله را پارسال در ایمیلی به یکی از همکارانش گفته و مدعی شده است که این موشک‌ها ایران را نشانه رفته‌اند.

اخیرا یک گروه هکری، مجموعه‌ای از ایمیل‌های شخصی پاول را به صورت عمومی منتشر کرده‌اند. برخی از این ایمیل‌ها حاوی اطلاعات حساس و بعضا جنجال‌برانگیز است.

به نوشته پایگاه «لوبلاگ»، وی در ایمیلی به «جفری لیدز» از حامیان مالی حزب دموکرات، در مورد موضع «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در قبال ایران، نوشته است: «مذاکرات به چیزی که او می‌خواهد، نمی‌رسد.»

وی می‌افزاید: «به هر حال، ایرانی‌ها اگر هم یکی (بمب اتم) بسازند، نمی‌توانند از آن استفاده کنند. کسانی که در تهران هستند، می‌دانند که اسرائیل 200 تا دارد و همه آن‌ها هم به سمت تهران نشانه رفته است. ما هم که چند هزار تا داریم.»

پاول در این ایمیل نوشته است که ایران می‌داند در صورت استفاده از بمب اتم، آمریکا به جنگ با این کشور پرداخته و موجودیت نظام ایران به خطر می‌افتد.

اینکه اسرائیل بمب اتم دارد، پیش از این هم از سوی منابع مختلف تائید شده بود، اما این یکی از معدود دفعاتی است که یک مقام آمریکایی این مسئله را تائید می‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سجاد ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
    0 0
    دنیای امروز دنیایی نیست که بزنی و در بری برابر هر تهدیدی به قول آقا، جوابی کوبنده هست!
  • سلطان جم ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
    0 0
    قبل از شلیک نابود خواهید شد. این وعده ی الهی است.
  • اصلاح طلب ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
    0 0
    زیر دریایی های کلاس دلفین اتمی اسراییل هم که ساخت کشور عزیز آلمان هستن موشک های کروز با سر جنگی اتمی دارند
  • ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
    0 0
    یا خداااااا
  • ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
    0 0
    اگه اول اسراییل با بمب اتم به ما حمله کنه صد در صد بیشتر امکاناتمون از جمله نظامی زیر ساخت هامون نابود میشه تلافات انسانی ملیون ها نفر خواهد بود خدا بخیر کنه
  • persian gulf ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    0 0
    تا قدرت اتمی نشیم نمیتونیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.
  • محمد حسین ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    0 0
    کافیه از کره شمالی دوتا تاکید میکنم فقط دو تا بمب اتم زیر میزی بخریم صداشو در نیاریم و یجوری به اسرائيل بفهمونیم که بمب داریم و اگه شکر اضافه خورد بزنیم بدیمشون هوا.( کره شمالی برای پول هرکاری میکنه).

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس