کد خبر 631429
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

معارض بحرینی با بیان اینکه نیمی از رهبران بحرین توسط رژیم آل خلیفه بازداشت و برخی از آنها به عربستان منتقل شده‌اند، گفت: این سرویس اطلاعات عربستان است که احکام بازداشتی‌های سیاسی را صادر می‌کند.

به گزارش مشرق، سید «عادل الغریفی»، معارض بحرینی اظهار داشت: بر اساس اعلام منابع موثق بیش از نیمی از رهبران معارضان بحرینی در حال حاضر از سوی رژیم آل خلیفه در بازداشت به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه زندان‌های آل خلیفه مملو از افراد بی گناه از جمله 35 کودک و 195 زن است، گفت: زنان و کودکان بحرینی نیز از ظلم و بی عدالتی مقامات این کشور در امان نیستند.

الغریفی گفت: بر پایه اطلاعات منابع مذکور رژیم آل خلیفه از بیم تحرکات انقلابیون، برخی رهبران معارضان بحرینی را از زندان‌های بحرین به زندان های آل سعود منتقل کرده است.

معارض بحرینی تصریح کرد: اسرا در مدت بازداشتشان مورد انواع توهین‌ها و برخوردهای وحشیانه قرار می‌گیرند.

الغریفی افزود: فعالان بحرینی از لحظه بازداشت مورد فجیع‌ترین شکنجه‌ها قرار می‌گیرند و این سرویس اطلاعات عربستان است که فرمان‌های دادگاه آل خلیفه و احکام سنگینی علیه بازداشتی‌های سیاسی بحرین را صادر می‌کند.

وی افزود: ده‌ها نفر از اسرای بازداشتی به دلیل اهمال در رسیدگی به وضعیت آنها در زندان‌های بحرین پس از آزادی به شهادت می‌رسند.

منابع آگاه دیروز چهارشنبه اعلام کردند نیروهای امنیتی بحرین زندانیانی را که با هدف بهبود اوضاعشان اعتصاب غذا کردند، مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.

این نیروها در تاریخ 12 سپتامبر وارد سلول زندانیان اعتصاب‌کننده شدند و شروع به ضرب و شتم آنها کردند، این در حالی بوده که برخی از زندانیان مذکور به دلیل افت قند خون در حالت بیهوشی بوده‌اند.

وضعیت این زندانیان بسیار وخیم گزارش شده و هر کسی که به وضعیت مذکور اعتراض کند به شکل‌های مختلف مجازات خواهد شد.

زندانیان بحرینی پنجمین روز اعتصاب غذای خود را می‌گذرانند و خواهان بهتر شدن دیدار با خانواده‌هایشان و باز کردن درهای زندان‌ به داخل ساختمان زندان هستند. آنها از سازمان‌های حقوقی درخواست کرده‌اند برای نجات فوریشان اقدام کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس