معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کشور ما دشمنان شروری دارد که لازمه آن قدرتمند بودن است بر همین اساس توسعه و پیشرفت در عرصه نظامی و دفاعی باید در اوج خودش رخ دهد.

به گزارش مشرق، سردار مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم ترحیم همسر فرمانده کل ارتش و خواهر معاون اجرایی رئیس جمهور که در مسجد امام خمینی (ره) ستاد مشترک ارتش برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران پیرامون آتش بس سوریه اظهار داشت: در اینکه در آتش‌بس‌ها نمی‌توان به طرف مقابل اعتماد داشت، تردیدی نیست. در عین حال بایستی تلاش کرد که هرچه بیشتر از جنگ و خونریزی جلوگیری شود.

وی افزود: امیدواریم این آتش‌بس که با مقدماتی به انجام رسیده منشا اثرات خیر برای دولت و مردم سوریه باشد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: بار دیگر تاکید می‌کنیم که به طرف آمریکایی و تروریست‌ها نمی‌شود اعتماد کرد.

جزایری همچنین در خصوص اینکه برخی تضعیف نیروی نظامی کشور را منشا پیشرفت علمی می‌دانند، گفت: تجربه دفاع مقدس و اتفاقاتی که طی 37 سال گذشته افتاده حاکی از آن است که کشور ما دشمنان شروری دارد که لازمه مقابله با آنان نیز قدرتمند بودن است.

وی افزود: یکی از ابزار قدرت در هر کشوری قدرت و اقتدار نظامی و تسلیحاتی است که خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران از این عامل تاکنون به خوبی استفاده کرده و بهره‌برداری‌های لازم را به عمل آورده است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: همانطور که در گذشته ما یک روند موفقی را در این حوزه آغاز کردیم در آینده نیز روند توفیقات ما در این زمینه قطعا بیشتر خواهد شد.

سردار جزایری در پایان گفت: مساله توسعه و پیشرفت باید در همه عرصه‌ها به قدرت خود باقی باشد به خصوص در عرصه نظامی و دفاعی نیز این اتفاق نیز باید در اوج خود رخ دهد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس