کد خبر 630700
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

مربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت:حس ششم من می‌گوید استقلال بازنده دربی نیست چون بازیکنان بزرگی دارد که مرد روزهای بزرگ هستند.

به گزارش مشرق، سیروس دین‌محمدی مربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه نظرش در مورد بازی روز جمعه استقلال و پرسپولیس چیست، گفت: به نظر من استقلال این بازی را نمی‌بازد چون این تیم بازیکنان باتجربه و بزرگ‌تری دارد و این بازیکنان مرد روزهای بزرگ هستند.

وی با تأکید بر اینکه روی تجربه اش چنین صحبت‌هایی را انجام می‌دهد، گفت: جدول هیچ گاه ضامن برد در دربی نیست و امکان ندارد کسی تضمین بدهد چون مثلا پرسپولیس صدرنشین است استقلال را قطعا شکست خواهد داد. من مطمئن هستم این بازی مثل تمامی دربی‌‌ها شرایط خاص خودش را دارد و مسابقه در همان روز تکلیفش روشن می‌شود و ربطی به جایگاه دو تیم نخواهد داشت.

این روزها خیلی‌ها معتقد هستند بازیکنان استقلال شرایط و فرم بازی در این تیم را یاد نگرفته‌‌اند. دین‌محمدی در این ارتباط گفت: کاملا این موضوع را قبول دارم و من هم معتقدم خیلی از بازیکنان هنوز فرم بازی در استقلال را یاد نگرفته‌‌اند.نظر شخصی من این است اگر بازیکنی به استقلال و پرسپولیس می‌آید باید زودتر از بازیکنان سایر تیم‌‌ها بخوابد. بازیکنان استقلال باید بدانند ساعت 10 شب باید بخوابند و خیلی از مسائل را رعایت کنند و از حواشی دور باشند.

وی تأکید کرد: مسئله بعدی اعتماد به نفس است. اگر بازیکنی اعتماد به نفس بالایی داشته باشد مطمئنا می‌تواند با انتقادات مبارزه کند و با تمرین کردن و تمرکز بالا پاسخ انتقادات را بدهد.

مربی فصل گذشته استقلال در خصوص اینکه نتیجه مسابقه را چطور پیش‌بینی می‌کند، گفت:‌ من در زمانی که فوتبال بازی می‌کردم حداقل در 9 دربی به میدان رفته‌ام و هیچ وقت این بازی را پیش‌بینی نکرده‌ام. حالا هم پیش‌بینی نمی‌کنم ولی حس ششم من می‌گوید استقلال بازی را نمی‌بازد و موفق می‌شود.

وی در پایان در خصوص اینکه تأثیرگذارترین بازیکنان استقلال و پرسپولیس را چه بازیکنانی می‌داند، گفت: به نظر من بختیار رحمانی در فاز حمله بازیکن بسیار خوبی است که اگر روزش باشد ویرانگر کار می‌کند. از آن طرف هم مهدی طارمی بسیار خطرناک است و فرصت گیر بیاورد گل خواهد زد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
    0 0
    حس ششم من هم میگه قراره شش تایی بشین
  • رحمان ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
    0 0
    بزار لااقل دلشون این دو روز به این تحلیلا خوش باشه . دعا کنید عدد جدیدی ساخته نشه .
  • رحمان ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
    0 0
    بزار لااقل دلشون این دو روز به این تحلیلا خوش باشه . دعا کنید عدد جدیدی ساخته نشه .
  • رحمان ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
    0 0
    بزار لااقل دلشون این دو روز به این تحلیلا خوش باشه . دعا کنید عدد جدیدی ساخته نشه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس