کد خبر 629893
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

نیروی انتظامی در واکنش به انتقادات و جنجال‌های اخیر درخصوص ماجرای شیراز و دستگیری تعدادی از اتباع بیگانه در جریان اجرای یک طرح انتظامی، توضیحاتی را ارائه داد

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی در واکنش به خبرهای اخیر در مورد دستگیری اتباع خارجی در شیراز اعلام کرد: طی روزهای گذشته با هماهنگی مقام قضایی، مأموران انتظامی کلانتری‌های شیراز به منظور ارتقای امنیت اجتماعی طرحی را در سطح این شهر اجرا کرده و با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد کردند.
 
بر این اساس در اجرای این طرح از 147 خانه، مخفیگاه و پاتوق متخلفان بازرسی شده و 275 نفر از متخلفان دستگیر شدند که در میان آنان سارقان مسلح، متجاوزان به عنف، اراذل و اوباش، توزیع‌کنندگان مواد مخدر، قاچاقچیان کالا و ... حضور داشتند که اغلب آنان نیز دارای سابقه کیفری بودند.
 
در ادامه اجرای این طرح این افراد جداسازی شده و پس از انجام اقدامات اولیه و تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
 
مرکز اطلاع‌رسانی ناجا ضمن تکذیب شایعات و خبرهای منتشر شده در این‌باره اعلام کرد که در میان افراد دستگیرشده تعداد معدودی نیز از اتباع خارجی حضور داشتند که این افراد نیز به دلیل ارتکاب جرم دستگیر شده و همچون دیگر متهمان با آنان برخورد شده و شایعات منتشر شده در این خصوص از اساس کذب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
    0 0
    نیروی انتظامی استاندارد های رفتاری خود را ارتقاء دهد
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
    0 0
    تشکر از نیروی انتظامی. متاسفم برای کسانی که اینطور فضاسازی می کنند. نیروی انتظامی باید با قدرت با اتباع بیگانه و جنایتکاران برخورد قاطع داشته باشد.
  • ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
    0 0
    اين ها بايد به گونه برخورد مي كردند كه رسانه هاي زرد و معاند نتوانند از آن سوء استفاده كنند ودر هر صورت و دربرخورد ها بايد به گونه اي طراحي كرد كه به وجهه ي نظام آسيب وارد نشود متاسفانه نگاه هاي فله اي و سخت افزاري بدون توجه به دام هايي برخي رسانه هاي داخلي وابسته به خارج ، به روز نبودن و كم بصيرتي نيروها ، محلي نگاه كردن به قضايا ، همه دست به دست هم مي دهند تا اين گونه اقدامات نابخردانه براي نظام هزينه ساز شود . بايد با دزد ، سارق و.... برخورد شديد نمود و اگر كسي از اين ها حمايت كند خود نيز همانند آن هاست و در كنار آن بايد به گونه اي با اين عناصر پليد و فاسد برخورد كه دشمنان نظام از آن سوء استفاده نمايند . مگر حضرات از يادشان رفته است كه گزارشگر وي‍‍ژه ( مزدور آمريكا و صهيونيست و حامي تروريست ها) به اصطلاح سازمان ملل براي قاچاقچيان به درك واصل شده در درگيري ها اشك تمساح مي ريزد و اين در حالي است كه جوانان ما براي نرسيدن مواد مخدر به اروپا جان خود را در مصاف با اين اشرار از دست مي دهند پس بايد در برخوردها حساب شده و به گونه اي اقدام شود تا براي عناصر وابسته به نظام سلطه كمترين فرصت ايجاد نشود . جمهوري اسلامي ايران ام القري جهان اسلام است و نيروهاي آن از جمله انتظامي بايد سطح خود را به عنوان محافظان آن در ابعاد مختلف ارتقاء دهند تشكيل اتاق هاي فكر متشكل از عناصر نخبه متعهد ، بابصيرت ، انقلابي و... در اين گونه سازمان بيش از پيش ضروري است تا اقدام يك .... براي نظام و آن سازمان هزينه ساز نشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس