کد خبر 651702
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

رئیس کلانتری تهرانپارس درباره اخبار منتشر شده مبنی بر حمله اراذل و اوباش به درمانگاه مسجدالاقصی در تهرانپارس و تخریب و غارت اموال آن اعلام کرد: اختلاف ملکی ۱۰ ساله زمینه‌ساز درگیری جزئی در این مکان بوده است.

به گزارش مشرق، سرهنگ ضرغام امیری رئیس کلانتری تهرانپارس در مورد انتشار خبری مبنی بر حمله اراذل اوباش به درمانگاه مسجد الاقصی تهرانپارس اظهارداشت: خبر منتشر شده در مورد درگیری، حمله اراذل اوباش، غارت اموال و ضرب و شتم بیمار در این درمانگاه آنگونه که منتشر شده است صحت ندارد.
 
رئیس کلانتری تهرانپارس به تشریح جزئیات درگیری صورت گرفته در این درمانگاه پرداخت و گفت: از 10 سال گذشته بین اداره اوقاف و هیأت امناء از یک سو و فردی به نام آقای موسوی که ادعای تولیت درمانگاه را دارد از سوی دیگر اختلاف ملکی وجود دارد که این مسئله پرونده‌ای دارد که در حال رسیدگی است.
 
سرهنگ امیری با بیان این مطلب که درمانگاه در طبقه بالای مسجد فوق قرار دارد، گفت: آقای موسوی که ادعای تولیت دارد بدون هماهنگی هیأت امنای مسجد پزشکی را در این درمانگاه مستقر کرد که هیأت امنا برای اعتراض به آنجا مراجعه کردند و یک درگیری جزئی در آنجا صورت گرفت و اصلاً بیماری در آن درمانگاه وجود نداشت که مورد ضرب و شتم قرار بگیرد.
 
این مقام ارشد کلانتری تهرانپارس با تاکید بر این که پرونده این اختلاف ملکی در جریان است، اعلام کرد: دو طرف درگیر، غارت اموال، حمله اراذل اوباش را تکذیب کردند و هم‌اکنون پرونده در کلانتری تهرانپارس نیز در حال بررسی است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس