کد خبر 636605
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: با تلاش ماموران پایگاه دهم در یکی از محورهای مواصلاتی جنوب پایتخت 163کیلو تریاک و 277 کیلو گرم حشیش از یک دستگاه خودروی پژو کشف شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد بخشنده گفت: در پی دریافت گزارش و شکایات مردمی مبنی بر اینکه فردی به نام  قنبر با همکاری همدستش به نام شهرام در امر قاچاق و ترانزیت مواد مخدر فعالیت گسترده‌ای دارند؛پرونده ای در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه دهم این پلیس قرار گرفت.
 
این مقام ارشد انتظامی در پلیس پایتخت افزود: بلافاصله تیمی از ماموران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب مسئولیت رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفته و تحقیقات گسترده خود را آغاز کردند، آنان از طریق اقدامات اطلاعاتی و با بکارگیری شیوه‌های نوین پلیس اطلاع یافتند نامبردگان به تازگی مقادیری موادمخدر را از شرق کشور خریداری و قصد دارند تا با یک دستگاه خودروی 405 آن را به تهران انتقال دهند.
 
بخشنده تصریح کرد: اکیپ های عملیاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با هماهنگی مقام قضائی، سوم مهر ماه به محورهای مواصلاتی منتهی به تهران اعزام و پس از چندین ساعت گشت‌زنی نامحسوس سرانجام خودروی مورد نظر را در حسنآباد مشاهده و جهت دستگیری متهمان اقدام کردند.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با بیان اینکه متهمان به محض مشاهده ماموران و بدون توجه به فرمان ایست بر سرعت خود افزوده و از محل متواری شدند،افزود: با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز آغاز و در نهایت دقایق بعد ماموران موفق شدند طی عملیات قاچاقچیان را دستگیر کنند.
 
سرهنگ بخشنده خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو توقیفی 163 کیلوگرم تریاک و 277 کیلوگرم حشیش کشف و متهمان به همراه مواد کشف شده به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ منتقل شدند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس