نایب ریس جبهه اصلاح‌طلبان با اعلام این خبر جبهه متبوعش به همراه جبهه اعتدالگرایان در برای انتخابات ریاست جمهوری با ناطق نوری جلسه انتخاباتی برگزار کرده است، گفت: کاندیداتوری تنهای روحانی ریسک است بنابراین باید از دیگر افراد خوش فکر با منش اصلاح‌طلبی و اعتدالی هم برای نامزدی در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش مشرق، بابک آذرباد نایب ریس جبهه اصلاح‌طلبان اظهار داشت: هیات رئیسه و روسای کمیته سیاسی و انتخابات دو جبهه اعتدال‌گرایان و جبهه اصلاح‌طلبان از زمان انتخابات 92 باهم ائتلاف انتخاباتی دارند و در سال 92 این دو جبهه در ابتدا با نظر آقای هاشمی‌رفسنجانی و رییس دولت اصلاحات به آقای ناطق پیشنهاد کاندیداتوری برای نامزدی ریاست جمهوری دادند که در نهایت به حضور هاشمی انجامید که این مهم زمینه‌ساز حماسه 92 شد.

*کاندیداتوری واحد روحانی ریسک است

وی افزود: با توجه به انتخابات پیش رو و عدم کاندیداتوری هاشمی و رئیس دولت اصلاحات، جبهه اعتدالگرایان و اصلاح‌طلبان اعتقاد دارند که حضور تنهای روحانی ریسک بزرگی است بنابراین باید از دیگر افراد خوش فکر با منش اصلاح‌طلبی و اعتدالی هم برای نامزدی در انتخابات دعوت کرد.

دبیرکل حزب ترقی در پاسخ به این پرسش که به نظر شما چه کسانی باید از سوی جبهه اصلاحات برای سال 96 نامزد شوند، گفت: باید دکتر عارف، حجت‌الاسلام ناطق نوری و دکتر ظریف که مورد تایید آقایان هاشمی و رییس دولت اصلاحات هستند، در انتخابات پیش رو کاندیدا شوند.

*ناطق نوری: در یافتن گزینه‌های غیر از روحانی فعال باشید

آذرباد با اعلام این خبر که جبهه اعتدالگرایان در همین راستا با حجت‌الاسلام ناطق نوری جلسه انتخاباتی برگزار کرده است، تصریح کرد: مشکلات پیش رو و همچنین آسیب شناسی جدی در خصوص تنها در صحنه حضور داشتن آقای روحانی، بررسی شد و ایشان تصریح کرد که با نظر بزرگان در یافتن گزینه‌های دیگر فعال باشید.

وی ادامه داد: در این جلسه نظر جبهه اصلاح‌طلبان در خصوص حمایت از کاندیداتوری مجدد آقای روحانی برای انتخابات سال 96 مورد تاکید قرار گرفت. البته در این راستا باتوجه و نگاه به آینده امکان بررسی دیگر کاندیداها اصلاح‌طلبان وجود دارد.

نایب ریس جبهه اصلاح طلبان تاکید کرد باتوجه به اینکه تاکنون گزینه‌های اصول‌گرایان برای حضور در عرصه انتخابات پیشرو مشخص شده است بنابراین اگر اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان بخواهند تنها بر روی روحانی تمام سرمایه سیاسی و اجتماعی شان برای انتخابات آینده بگذارند اشتباه استراتژیک است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    من با اومدن فقط اقای عارف موافقم اقای ظریف نه توان اجرایی دارد وهم اینکه به خاطر شکست در برجام وبرطرف نشدن تحریم ها مورد نقد جدی مردم است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس