کد خبر 629544
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

سری سوم مستند مسابقه «فرمانده» از شنبه ۲۰ شهریور به روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه افق، مسابقه «فرمانده» که از شبکه افق پخش شده، با استقبال خوبی هم مواجه شده است به طوری تاکنون سه سری از آن با حضور شرکت کنندگان مختلف و با نظارت و داوری فرماندهان نیروی دریایی سپاه ساخته و روانه آنتن شده است.

طی هفته‌های قبل، شاهد پخش تکرار سری‌های اول و دوم این مسابقه بودیم که در زیباکنار و جزیره فارور خلیج فارس ساخته شده بودند و حالا بازپخش سری سوم فرمانده، از روز شنبه 20 شهریورماه به روی آنتن شبکه افق خواهد رفت.

سری سوم هم شامل فازهای مختلفی بود که مرحله نهایی آن در جزیره فارور ساخته شد؛ 10 شرکت کننده که مراحل سخت و دشوار را برای برگزیده شدن پشت سر گذاشتند و اینک در مرحله پایانی، باید آیتم‌های سخت‌تری را تجربه کنند.

بیشتر این آیتم‌ها برگرفته از آموزش‌های مربوط به تکاوران نیروی دریایی هستند و مجموعه مسابقات هم زیر نظر فرماندهان نیروی دریایی سپاه برگزار می‌شود و در انتها نیز همین فرماندهان نظامی، امتیازها را بین شرکت کنندگان تقسیم می‌کنند آن هم بر اساس کیفیت و پایداری هر یک از آنها در انجام مراحل مسابقه.

  مستند مسابقه «فرمانده» کاری از خانه مستند به تهیه کنندگی حسین افشار و کارگردانی حسام اسلامی است و سری سوم آن با آیتم‌های جذاب‌تری همچون تفنگداری دریایی، تیراندازی، چتربازی، عملیات نجات همراه شده است.

این برنامه شنبه تا چهارشنبه، ساعت 20 از شبکه افق پخش می‌شود و تکرار آن هم روز بعد ساعت 14.30 به روی آنتن می‌رود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    ایول

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس