کد خبر 629328
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳

رئیس کمیته ملی المپیک عملکرد ورزش اول ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ برزیل را قابل قبول و مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش مشرق، کیومرث هاشمی با بیان اینکه کشتی به عنوان ورزش اول کشور در المپیک نتایج خوبی را کسب کرد، گفت: از تمامی مسئولان و دست اندرکاران و روسای هیأت‌های کشتی که در بدست آمدن این نتایج نقش داشتند، تشکر می‌کنم. تشکیلات فدراسیون کشتی با حضور روسای هیأت‌های کشتی معنا و مفهوم پیدا می کند و بر زحماتی که این مجموعه برای کشتی کشور می کشد، کاملا واقفم.

وی در خصوص راهیابی رسول خادم به جمع اعضای هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی نیز افزود: حضور نماینده ایران در هیأت رئیسه را نیز تبریک می گویم. این انتخاب اثرات خوبی را برای کشتی کشور دارد و امیدوارم این امر مقدمه ای برای حضور موثر ایران در اتحادیه جهانی باشد.

هاشمی تصریح کرد: رأی بالای اعضای اتحادیه جهانی کشتی به رسول خادم نشان از این داشت که به رغم مسائل پشت پرده ای که وجود دارد، دنیا حق کشتی ایران در این اتحادیه را پذیرفته است. البته کسب این رأی نشان از کار صادقانه رسول خادم و مجموعه کشتی است و خدا به این مجموعه، کمک می کند.

رئیس کمیته ملی المپیک اظهار داشت: جا دارد از اقدام شجاعانه و جوانمردانه رسول خادم نیز قدردانی کنیم. وی در حالی که کاندیدای عضویت در هیأت رئیسه اتحادیه جهانی بود در مساله ناداوری کشتی رضا یزدانی در المپیک ریو، نامه تندی خطاب به اتحادیه جهانی نوشت و محافظه کاری و مصلحت اندیشی نکرد.

هاشمی همچنین در مورد حضور محمدابراهیم امامی داور المپیکی ایران در المپیک گفت: وی باعث افتخار جامعه داوری کشتی ایران بود. قضاوت در فینال چندین مسابقه المپیک، نشان از توانمندی های بالای داوران ایران بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما نیز در کمیته المپیک وظیفه داریم که از کشتی کشور و برنامه های آن برای موفقیت هرچه بیشتر در عرصه های بین المللی، حمایت کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    آقای هاشمی ! تو نمی توانی ارزیابی کنی - چون خودتت دخیل هستی - تو باید پاسخگو باشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس