کد خبر 628336
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۶

«احمد بن محمد آل خلیفه» مدعی شد ایران باید سیاستهای خود در قبال کشورهای حاشیه خلیج فارس را تغییر دهد در غیر این صورت این کشورها از خود دفاع خواهند کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، «احمد بن محمد آل خلیفه» وزیر امور خارجه بحرین در نشست خبری در مسکو با اعلام اینکه برخی کشورهای منطقه نقش منفی در بحران سوریه ایفا می کنند، در اظهاراتی مداخله جویانه مدعی شد که ایران باید سیاست های خود را در قبال کشورهای حاشیه خلیج فارس تغییر دهد در غیر این صورت این کشورها از خود دفاع خواهند کرد.

وی در عین حال از نقش روسیه در راستای برقراری ثبات اوضاع سوریه و صلح و امنیت در این کشور تقدیر کرد.

وزیر خارجه بحرین همچنین اعلام کرد که منامه از هرگونه طرحی برای حل مسالمت آمیز بحران سوریه که تمامیت این کشور را حفظ نماید حمایت می کند. وی در همین حال از حمایت منامه از توافق روسیه و آمریکا پیرامون حل و فصل بحران سوریه خبر داده و نقش آنها در دستیابی به امنیت در سوریه و منطقه را مهم برشمرد.

احمد بن محمد آل خلیفه همچنین از بررسی موضوع تروریسم و روابط دوجانبه بعلاوه گفتگوی راهبردی بین روسیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس و راهکارهای توسعه آن با طرف روسی در جریان سفر به مسکو خبر داد.

در همین حال «حمد بن عیسی آل خلیفه» شاه بحرین که به مسکو سفر کرده است روز سه شنبه با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار و گفتگو کرد. دو طرف در این دیدار همکاری دوجانبه و آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
    0 0
    دوباره این خپل بی مصرف در مورد ایران حرف زد واقعا این نفهم تاکی می خواهد به جهالت خود ادامه دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس