کد خبر 633954
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۱

با توجه به اینکه فالکائو با برزیل از دور مسابقات جام جهانی کنار رفتند رکورد شمسایی به عنوان آقای گل این رشته جاودانه شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی تونست دست به کار بزرگی بزند و با خلق شگفتی تیم برزیل قهرمان 5 دوره رقابت‌های جام جهانی را از پیش رو برداشت. شاگردان ناظم‌الشریعه در وقت‌های قانونی و اضافی مقابل حریف نامدار خود به تساوی 4 بر 4 دست یافتند و در ضربات پنالتی توانستند برزیل را از پیش رو بردارند.

فالکائو ستاره نامدار برزیل در این دیدار 3 گل زد اما با توجه به اینکه برزیل از جام جهانی حذف شد و پیش از این هم در اخبار آمده بود که ستاره 39 ساله برزیلی‌ها پس از این دوره از مسابقات از فوتسال خداحافظی خواهد کرد، نام وحید شمسایی به عنوان آقای گل فوتسال جهان در تاریخ حک شد.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران با زدن 392 گل اسم خود را در تاریخ این رشته ثبت کرد. فالکائو برزیلی که تنها رقیب شمسایی در این زمینه به حساب می‌آمد تاکنون 381 گل به ثمر رساند و به نظر می‌رسد که نام شمسایی را باید در تاریخ این رشته به عنوان آقای گل حک کنیم چرا که سایر رقبای او فاصله بسیار زیادی با او دارند و دیگر بعید به نظر می‌رسد که بازیکنی بتواند به این رکورد دست یابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • تایباد ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
    0 0
    درودبرشمسایی کبیر دوستت داریم چون تکی هم ازنظرفنی وهم اخلاقی
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
    0 0
    یه بازی دوستانه تو فیفا دی برگزار میکنن فالکائو میاد چهار تا گل میزنه میشه رکورد دار بعد این اقای گل جهان یعنی چی؟ منظور همون رکورد داره؟ حالا شمسایی باز تو چند تا تورنمنت جهانی معتبر اقای گل شده ولی علی دایی هیچ جایی اقای گل نشده میگن اقای گل. بگید رکورد دار گینس خیلی بهتره. اقای گل جهان به اقای گل جام جهانی میگن مثل بهترین بازیکن جهان که هر سال انتخاب میشه. از طرفی شما دارید فقط گل ملی رو حساب میکنید. هیچ کجای دنیا (به قول خود دایی) من ندیدم بگاینجور لفظی رو به کار ببرن. بخوان بگن میگن رکورد دار گل ملی.
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
    0 0
    دم بچه های تیم ملی فوتسال گرم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس