کد خبر 627595
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم گفت: اگر الحاق ایران به FATF اتفاق افتاده باشد مسئولان مربوطه یا همانند جاسوس هسته‌ای بازداشت شده خائن هستند و یا مطلع نیستند که چه بلایی بر سر ملت ایران آورده‌اند که عذر بدتر از گناه است.

به گزارش مشرق، سیدباقر حسینی نماینده مردم زابل در مجلس نهم با اشاره به احتمال پیوستن ایران به FATF (پروتکل تحت سازمان مبارزه با پولشویی) گفت: پذیرش مفاد FATF  به منزله نابودی جمهوری اسلامی ایران است. 

وی با اشاره به اینکه دشمنان گام به گام جلو می‌آیند اظهار داشت: ایران تاکنون با حمایت از مقاومت در منطقه در مقابل رژیم صهیونیستی که عامل همه آتش افروزی‌ها در منطقه است ایستاده است. 

حسینی با اشاره به اینکه عضویت در FATF به معنی این است که با دست خودمان به دشمن کمک می‌کنیم گفت: دشمن به دنبال دستاویزی برای مقابله با نهضت‌های آزادیخواه است حال از طریق پروتکلی در صدد ممانعت از حمایت ایران از مقاومت در منطقه است.

وی پیوستن به FATF را اقدامی ضد ملی خواند و بیان داشت: ملت هرگز اجازه این الحاق را به دولت نمی‌دهد و اگر هم تاکنون آنها که باید واکنش نشان می‌دادند کوتاهی‌هایی هم کرده‌اند مطمئن باشند که ملت بیدار است.

نماینده مردم زابل در مجلس نهم گفت: نهادهایی همچون قرارگاه خاتم الانبیا، سپاه، صنایع موشکی و ... برای اقتدار ملی ما تلاش کرده‌اند و ایران را تبدیل به امن ترین کشور منطقه ساخته‌اند اما دشمن می‌خواهد با پیوستن ایران به FATF اینجا را هم به محل اجرای برنامه‌های داعش تبدیل کند. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم تصریح کرد: امیدواریم که ایران به FATF نپیوسته باشد. چرا که تاکنون مقامات دولتی اظهارنظر صریحی نمی‌کنند. اما اگر این اتفاق افتاده باشد مسئولان مربوطه یا همانند جاسوس هسته‌ای بازداشت شده خائن هستند و یا مطلع نیستند که چه بلایی بر سر ملت ایران آورده‌اند که عذر بدتر از گناه است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مهماندار هواپیما ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
    0 0
    مردم باید این خائنین را مثل اول انقلاب پاکسازی و محاکمه کنند
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
    0 0
    هر دم از این باغ بری می رسد...آیا اعتدال این است؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس