اسیر فلسطینی که در اعتراض به سیاست بازداشت خودسرانه رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کرده، به دلیل وخامت حالش به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان منتقل شد.

 به گزارش مشرق، کمیسیون امور اسرا و آزادگان فلسطینی دیروز (یکشنبه) اعلام کرد که حال محمود البلبول وخیم شده و به همین دلیل به بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در شرق تل آویو منتقل شد.

وی حال البلبول را بحرانی توصیف و اضافه کرد که این اسیر فلسطینی در سخن گفتن نیز دچار مشکل شده است.

بر اساس این گزارش، البلبول از زمان آغاز اعتصاب غذا در 1 جولای (11 تیرماه) حدود 30 کیلوگرم وزن کم کرده است.

پزشکان درباره خطر احتمالی فلج شدن این اسیر فلسطینی در صورت ادامه امتناع از خوردن مکمل های غذایی هشدار داده اند. با این حال، البلبول بر ادامه اعتصابش تا زمان پایان بازداشت اصرار دارد. وی طی اعتصاب غذا فقط آب نوشیده است.
 
وضعیت جسمی اسیر فلسطینی معترض به سیاست های رژیم صهیونیستی بحرانی شد 

بازداشت خودسرانه شیوه رژیم صهیونیستی برای زندانی کردن فلسطینیان بدون اتهام یا محاکمه و صرفا بر اساس ادعای اسناد محرمانه است. طول دوره این بازداشت ها حداکثر شش ماه، اما قابل تمدید تا مدتی نامشخص توسط دادگاه های نظامی رژیم صهیونیستی است.

بازداشت شدگان فلسطینی تاکنون بارها برای اعتراض به سیاست های غیرقانونی رژیم صهیونیستی در این زمینه و دیگر موارد نقض قوانین بین المللی به اعتصاب غذا متوسل شده اند.

بر اساس گزارش خبرگزاری معا فلسطین، محمد البلبول برادر محمود نیز در اوایل ماه جولای اعتصاب غذا کرد. این دو برادر در تاریخ 9 ژوئن (20 خرداد) به شیوه خودسرانه بازداشت شدند. این بازداشت اندکی پس از آزادی خواهر 16 ساله شان نوران از حبس 4 ماهه اش در یکی از زندان های رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

محمد نیز روز پنجشنبه به دلیل وخامت وضعیت جسمانی اش به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس