کد خبر 635154
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱

منابع فلسطینی از شهادت 'یاسر حمدونه' اسیر فلسطینی در زندان ریمون رژیم صهیونیستی خبر دادند.

 به گزارش مشرق، به نوشته پایگاه خبری فلسطین الیوم، این منابع افزودند که این اسیر فلسطینی 40 ساله از جنین شمال کرانه باختری رود اردن صبح امروز (یکشنبه) در اثر سکته مغزی به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش، یاسر حمدونه اسیر فلسطینی به حبس ابد محکوم شده بود که 14 سال آن را گذرانده بود.
 
شهادت اسیر فلسطینی +عکس 

این اسیر فلسطینی به دلیل شکنجه های نظامیان رژیم صهیونیستی در سال 2003 دچار مشکلات تنفسی و قلبی و درد گوش بود و به دلیل اهمال پزشکی و درمانی جان خود را از دست داد.

باشگاه امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که یکهزار و 800 اسیر بیمار در زندان های رژیم صهیونیستی وجود دارد که حال 120 نفر از آنها وخیم است.

باشگاه اسرا و آزادگان فلسطین همچنین اعلام کرد که جهانیان در مورد مساله اسرای فلسطینی سکوت کرده و هیچ تحرک بین المللی برای نجات آنها صورت نمی گیرد و این اقدام، مشارکت در جنایت های رژیم صهیونیستی در حق جسم و روح این اسرا است.

طبق آمارهای «جنبش اسیر فلسطینی» بیش از هفت هزار فلسطینی در 22 زندان و بازداشتگاه رژیم صهیونیستی در حبس هستند که هفت نفر از آنها بیش از 30 سال در اسارت بوده اند و در میان آنها 67 اسیر زن، 400 اسیر کودک و شش نماینده مجلس وجود دارد و 700 اسیر فلسطینی هم به صورت غیر قانونی و بدون هیچ گونه تفهیم اتهام و محاکمه در اسارت به سر می برند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس