معاون دبیرکل حزب‌الله تأکید کرد دشمن اسرائیلی از ده سال پیش تاکنون جرأت نکرده است حتی به یک عملیات نظامی در خاک لبنان اقدام کند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری «سانا» سوریه، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد ایستادگی سوریه برابر تروریسم تکفیری که از بیش از پنج سال پیش این کشور را هدف قرار داده است توطئه ها بر ضد این کشور را خنثی کرده است.

شیخ نعیم قاسم در سخنانی به مناسبت دهمین سالروز پیروزی برابر اشغالگران اسرائیلی گفت ایستادگی سوریه برابر تروریستها، تلاشهای کشورهای توطئه گر و گزینه آنها را برای سرنگونی نظام سوریه در مدت کوتاهی خنثی کرد و درحال حاضر این کشور در مسیر بازیابی نقش و جایگاه بزرگ خود در منطقه حرکت می کند.

وی افزود رفتن حزب الله به سوریه نیز برای تقویت موضع دفاعی سوریه و حمایت از لبنان و مقاومت صورت گرفته است.

معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد پیروزی بزرگی که مقاومت لبنان به دست آورد معادلات در خاورمیانه را که هدف از آن به زانو درآوردن کل منطقه برابر تصمیمات آمریکایی و اسرائیلی بود برهم زد.

وی افزود این پیروزی و ایستادگی موجب شد کل منطقه مقاومت جدید و فعالی را که از عرصه لبنان به عرصه منطقه ای کشیده شده است شاهد باشد تا پیروزی‌ها و معادلات در منطقه از طریق ایجاد توازنی که مانع از سقوط منطقه در چارچوب طرحهای توطئه گران شد به نفع مقاومت تغییر کند.

معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد دشمن اسرائیلی از 10 سال پیش تاکنون جرات نکرده است حتی به یک عملیات نظامی در خاک لبنان اقدام کند چرا که می داند واکنش به این اقدام شدید خواهد بود و شاید به جنگی غیرقابل پیش‌بینی منتهی شود.

وی اضافه کرد دشمن امروز در موضعی دفاعی قرار دارد چرا که نمی تواند پاسخی را که مقاومت خود را برای آن آماده کرده است پیش بینی کند و همچنین نمی داند این پاسخ از کجا خواهد بود و بهایی که در صورت اقدام به جنگ بر ضد لبنان خواهد پرداخت چه خواهد بود.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس