کد خبر 627214
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خبر از قطعی شدن مدیرعاملی علی‌اکبر طاهری در این باشگاه داد.

به گزارش مشرق، جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که امروز از ساعت 11:45 در دفتر این باشگاه آغاز شده بود، با خروج اعضا در ساعت 14 به پایان رسید. در این جلسه گل‌زاده غیبت داشت و زادمهر و کاشانی نیز 40 دقیقه زودتر محل باشگاه را ترک کردند اما حمیدرضا گرشاسبی ماند تا مدت زمان بیشتری با علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه به گفت‌وگو بپردازد.

گرشاسبی هنگام خروج از باشگاه و در جمع خبرنگاران گفت: طبق روال هر هفته تشکیل جلسه دادیم و در مورد مسائل مختلف از جمله مسائل مالی، اسپانسرینگ، بازیکنان و شرایط فنی تیم صبحت کردیم. برنامه‌ریزی در مورد اردوها و بازی‌های دوستانه در داخل و خارج کشور نیز دیگر محورهای بحث بود و در نهایت در خصوص مسائل حقوقی و انتخاب مدیرعامل صحبت کردیم و مصوبه‌ها بررسی شد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد باشگاه با اسپانسر خود به مشکل برخورده، گفت: بله، مشکلاتی بین باشگاه و اسپانسر به وجود آمده است. قرار شده در مورد سه باشگاه که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در آن مردمی هستند و تراکتورسازی که نیمه خصوصی است، بحث اسپانسرینگ به صورت جدی‌تری بررسی شود. با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز جلسه‌ای داشتیم که در این خصوص قرار شد جلسات‌مان با فدراسیون را نیز ادامه دهیم.

گرشاسبی در مورد اینکه وزیر ورزش بالاخره رضا افتخاری را به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال معرفی کرد اما چرا باشگاه پرسپولیس مدیرعامل خود را نمی‌شناسد، تصریح کرد: ما در این مورد هم با وزیر ورزش صحبت کرده‌ایم. همه شرایط را مهیا کردیم و امروز(یکشنبه) نیز در داخل جلسه، بحث به انتخاب مدیرعامل کشید. کارها انجام شده و قرار است به زودی حکم مدیرعاملی طاهری نیز برسد. جلسات ما دوشنبه‌ها برگزار خواهد شد. در مورد بحث مدیرعاملی هم دوشنبه هفته آینده برگزار می شود.

وی گفت: یکسری المپیاد جوانان در گذشته برگزار می‌کردیم که در واقع این المپیادها استانی بود ولی قرار است در این سال، به صورت کشوری انجام شود. در این خصوص نیز با وزیر ورزش  جلسه داشتیم و قرار شد بعد از محرم و صفر المپیاد کشوری برگزار شود.

گرشاسبی در مورد مسائل مربوط به پارالمپیک عنوان کرد: خوشبحتانه تیم پارالمپیک ما 10 طلا 7 نقره و 7 برنز در دوره قبلی داشته و امیدواریم در ریو برزیل، از این سطح بالاتر برویم. به هر حال کاروان پارالمپیک را با حضور 111  ورزشکار و پس از اردوهای منظمی که داشته، راهی ریو کردیم اما هنوز معلوم نیست خودم هم به برزیل بروم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت رامین رضاییان که جانشین ساسان انصاری در لیست پرسپولیس شده، گفت: در این خصوص کمی صحبت شد و قرار شد در روزهای آینده تکلیف نهایی شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس