کد خبر 628129
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره حواشی احتمالی دیدار تیمش با تراکتورسازی گفت: خیلی خوب نیست که بخواهیم در این مورد پیش داوری کنیم.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر طاهری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شش نشان پرسپولیس است، گفت: برخی بازیکنان به‌دلایلی نتوانستند در جشن شش‌تایی باشگاه شرکت کنند.

وی با اشاره به برگزاری دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی تیم میزبان اظهار داشت: تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است و مربی خیلی خوبی هم دارد که این مسئله کمک می‌کند یک بازی زیبا و تماشاگر پسند را شاهد باشیم. امیدوارم این بازی کاملا بی‌حاشیه باشد و با یک نتیجه خوب دل هواداران را شاد کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره حواشی احتمالی دیدار تیمش با تراکتورسازی یادآور شد: خیلی خوب نیست که بخواهیم در این مورد پیش داوری کنیم. عزیزان در تبریز قطعا می‌دانند که در ورزشگاه باید تیم شهر خود را حمایت کنند و ما هم در آنجا طرفداران خودمان را داریم. خوشبختانه طرفداران دو تیم به درک بالا رسیده و امیدوارم این بازی در فضایی کاملا آرام و بدون تنش برگزار شود. شما دیدید در آخرین بازی ما در فصل گذشته هواداران به چه شکل تیم ما را حمایت کردند و این همان درک بالایی است که از آن صحبت کردم.

طاهری تصریح کرد: شرایط روی سکوها با گذشته فرق کرده و هواداران تیم ما به درک و شعور بالا رسیده‌اند و امیدوارم در دیگر باشگاه‌ها این موضوع را شاهد باشیم و دیگر در هیچ ورزشگاهی اتفاق ناپسند رخ ندهد. فوتبال قشنگی‌های زیادی دارد که باید دیده شوند.

وی در خصوص آخرین وضعیت شکایت باشگاه پرسپولیس از رامین رضاییان عنوان کرد: ما این مسئله را مدیریت کردیم و وقتی به نتیجه لازم رسیدیم، شکایت خود را از رضاییان پس گرفتیم. قرارداد رضاییان تمدید شد و این بازیکن با انگیزه و توانایی بالا در خدمت پرسپولیس و برانکو خواهد بود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان گفت که مشکل بوجود آمده برای اسپانسر این باشگاه با همکاری مهدی تاج برطرف شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس