کد خبر 630029
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

سازمان لیگ بعد از مدت‌ها حرف و حدیث کمتر از یک ماه پیش موفق شد با شرکت فناپ به عنوان اسپانسر بازی‌های لیگ برتر قراردادی یکساله امضا کند اما حالا اتفاق‌هایی افتاده است که ممکن است قرارداد این شرکت فسخ شود.

به گزارش مشرق، سازمان لیگ بعد از مدت‌ها حرف و حدیث کمتر از یک ماه پیش موفق شد با شرکت فناپ به عنوان اسپانسر بازی‌های لیگ برتر قراردادی یکساله امضا کند اما حالا اتفاق‌هایی افتاده است که ممکن است قرارداد این شرکت فسخ شود.

بعد از ماجراهای عجیبی که شرکت ایران نوین در 2 سال فعالیت به عنوان اسپانسر فوتبال ایران داشت این بار مدیران سازمان لیگ دقت زیادی کردند که بتوانند با شرکتی قرارداد امضا کنند که مشکلی نداشته باشد. شرکت فناپ با عقد قراردادی 50 میلیاردی با سازمان لیگ اسپانسر فوتبال ایران شد اما حالا اتفاق‌هایی افتاده است که ممکن است مشکلاتی بر سر این قرارداد ایجاد کند.

ماجرا از این قرار است که در عقد قرارداد شرکت فناپ با سازمان لیگ آمده است که باید این شرکت پیامک‌های هواداری باشگاه‌های مختلف را در اختیار بگیرد و این امکانی هست که سازمان لیگ فعلا نتوانسته در اختیار آنها قرار بدهد. در حال حاضر سامانه پیامکی 3090 اسپانسر سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی است و این 3 باشگاه به هیچ عنوان حاضر نیستند که قرارداد خود را فسخ کنند چراکه این سامانه فصل گذشته پول‌های قابل توجهی به آنها پرداخت کرده است.

در حال حاضر شرکت فناپ سامانه‌ای با نام 3040 راه اندازی کرده است تا بتواند با 3090 رقابت کند اما سازمان لیگ هنوز نتوانسته مدیران 3 باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی را مجاب به استفاده از این سامانه کند، به همین دلیل هم هست که شرکت فناپ تهدید به فسخ قرارداد با سازمان لیگ کرده است.

جالب است که مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ که در کسب درآمد در فوتبال ایران کاملا ناکام بوده‌اند حتی در این مدت نتوانسته‌اند مدیران 3 باشگاه پرطرفدار را برای استفاده از سامانه 3040 مجاب کنند و به همین دلیل هم فوتبال ایران در حال قرار گرفتن در چالشی بزرگ است.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس