کد خبر 626626
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

شهید داود نانوایی ۱۵ سال بیشتر نداشت که با دستکاری شناسنامه‌اش به جبهه رفت و به فیض عظیم شهادت نائل شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق؛ جمعی از مسئولین شهری و بنیاد شهید و امورایثارگران منطقه14تهران به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به دیدار خانواده شهید داود نانوایی رفتند.

شهید داود نانوایی متولد سال 49 بود که در سال 64 در عملیات کربلای 4 در شهر مهران به فیض شهادت نائل آمد.

در این دیدار مادر شهید نانوایی در خصوص ویژگی‌های فرزندانش گفت:  داود 15 ساله بود که با دستکاری شناسنامه اش به جبهه رفت و از بچگی علاقه زیادی به هیئت داشت و چادر من و همسایه‌ها را می‌گرفت و علم و کُتل درست می‌کرد در کوچه تکیه می‌زد.

به حفظ حجاب خیلی تاکید داشت و یک روز ما در منزل عروسی داشتیم و داود یک نوشابه دستش گرفته بود و دم درب ایستاده بود و می‌گفت هر کسی که وارد خانه می‌شود و حجابش را حفظ نکند با این نوشابه لباس او را کثیف می‌کنم و باید حجابش را حفظ کند و در وصیت نامه اش هم به رعایت حجاب خیلی تاکید کرده بود و من خدا را شاکر هستم که توانستم چنین فرزندانی را تربیت کنم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    0 1
    خدارحمت کند همه شهدای راه حق را... اما آقاجان این دیگه چه تیتریه ( رزمنده‌ای که با دستکاری شناسنامه‌اش شهید شد) ، مگر لزوما هر کس که شناسنامه اش را دستکاری وبه جبهه رفته شهید شده؟ هرکی توجه نکنه که منظور ادیب !! محترم و عرفان منش شما از این جمله چی هست فکر میکنه که خدای نکرده تو شناسنامه اش مین کارگذاشته بودند که با دستکاری اش!! منفجر شده و بشهادت رسیده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس