کد خبر 626602
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

والیبالیست تیم ملی روسیه در پاسخ به انتقاد زایتسف نسبت به شرایط تیم ملی روسیه، علت نایب قهرمانی ایتالیا در المپیک را خارجی بودن این تیم عنوان کرد.

به گزارش مشرق، بعد از پایان المپیک 2016 ریو و با کسب عنوان نایب قهرمانی ایتالیا در این رقابت ها "ایوان زایتسف" به انتقاد از تیم ملی والیبال روسیه پرداخت و اظهار کرد که باشگاه زنیت کازان، روس‌ها را کشته است.

"الکساندر وولکف" بازیکن تیم ملی والیبال روسیه نیز در مصاحبه‌ای پاسخ زایتسف را داد تا بحث لفظی طرفین ادامه داشته باشد.

وولکف گفت: ایتالیا مدال نقره المپیک را به دست آورد چرا که آن‌ها یک تیم خارجی هستند و بازیکنان خارجی(غیر ایتالیایی) دارند. ایوان زایتسف و عثمانی خوآن تورنا از بازیکنان خارجی این تیم هستند که در ترکیب اصلی قرار داشتند.

"اولگ آنتونوف" روسی – ایتالیایی نیز از دیگر بازیکنان خارجی این تیم است که در ترکیب تیم ملی ایتالیا در المپیک حضور داشت.

وولکف ادامه داد: این درحالی‌ست که  تیم ملی روسیه بیشتر به بازیکنان جوان و آینده دار خود توجه می‌کند و ما به جوان‌گرایی در تیم احتیاج داریم.

بازیکن تیم ملی والیبال روسیه گفت: ما با بازیکنان جوان خودمان شانس زیادی داریم و فقط روی نتیجه گیری صرف تمرکز نمی‌کنیم. هدف ما بازی‌های المپیک 2020 توکیو است.

زایتسف که روسی‌الاصل است در حالی این حرفها را زده که فصل قبل برای تیم زنیت کازان روسیه بازی می‌کرد و این فصل به پروجا ایتالیا پیوسته است. هدایت پروجا بر عهده اسلوبودان کواچ سرمربی سابق تیم ملی ایران است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس