کد خبر 626410
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

یک کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی ایران برای گلزنی به قطر تاکتیکی نداشت و با دعای خیر مردم پیروز شد.

به گزارش مشرق، ابراهیم قاسمپور در مورد پیروزی ایران مقابل قطر گفت: بازی جالبی نبود، هرچند از نتیجه راضی هستیم،‌اما این پیروزی از دعای خیر مردم حاصل شد، وگرنه تیم ملی بازی راضی‌کننده‌ای را به نمایش نگذاشت. انتظار داشتیم در ورزشگاه آزادی و مقابل 90 هزار تماشاگر خودی حملات بیش‌تری روی دروازه حریف داشته باشیم و موقعیت‌های گل بیش‌تری خلق کنیم.

وی ادامه داد: تیم ملی تاکتیک و برنامه خاصی برای گلزنی نداشت، این درحالی است که کی‌روش در 6-5 سال اخیر سرمربی تیم ملی ایران بوده و بیش‌تر از هر مربی به او فرصت داده‌ایم، بنابراین انتظار داریم تاکتیک‌های متفاوتی را برای گلزنی از تیم ملی شاهد باشیم. متأسفانه تیم ملی در بازی با قطر، چشم به خلاقیت فردی، پرتاب اوت‌های بلند و ضربات ایستگاهی دوخته بود و درنهایت هم با لطف خداوند،‌ دروازه‌بان قطری اشتباه کرد و  توانستیم به گل برسیم.

قاسمپور در مورد اینکه می‌توانیم با این شرایط به جام جهانی روسیه صعود کنیم، گفت: 4 سال هم با همین شرایط به جام جهانی رسیدیم، در کره جنوبی در حالی که باید با اختلاف 2 گل بازنده می‌شدیم، پیروز شدیم. در ازبکستان یک گل صحیح حریف را داور ندید و درنهایت با همین شرایط و دعای خیر مردم به جام جهانی صعود کردیم. امیدوارم در جام جهانی بعدی هم با همین شرایط حضور داشته باسیم.

وی افزود: بازیکنان بسیار خوبی در تیم ملی داریم، بازیکنانی که هم از نظر تکنیکی و هم از نظر هوشی شرایط مناسبی دارند، انتظار داریم وقتی در اروپا لژیونر داریم، تیم ملی هم بهتر بازی کند.

بازیکن اسبق تیم ملی ایران در مورد اینکه کی‌روش نقشی در پیروزی مقابل قطر داشت یا نه، گفت: فکر نمی‌کنم او نقش زیادی در این پیروزی داشته باشد، این دیدگاه فقط مختص من نیست و کسانی که از فوتبال سر درمی‌آورند، همین نظر را دارند.

قاسمپور در مورد بازی روز سه‌شنبه با چین گفت: فوتبال ما با کی‌روش چند سال است که دفاعی کار می‌کند، ما مقابل تیم‌های قوی و ضعیف رو به دفاع می‌آوریم، با این حال به نظر من می‌توانیم در چین هم پیروز شویم، زیرا همیشه مقابل تیم‌های آسیای شرقی، بهتر بازی کرده‌ایم. ما کره جنوبی را هم در بازی دوستانه بردیم، چین قوی‌تر از کره نیست، اگر اتفاق خاصی مثل اشتباه کشنده دروازه‌بان قطری مرتکب نشویم، می‌توانیم در خانه چینی‌ها هم به پیروزی برسیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس