معاون صدر اعظم آلمان "دونالد ترامپ"، نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا را هم ردیف با حزب ضد یوروی کشورش دانسته و جمهوریخواهان آمریکا را بدتر از این حزب افراطی آلمان ارزیابی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از نشریه "دی سایت"، "زیگمار گابریل"، معاون صدر اعظم آلمان درباره یک ائتلاف بین المللی ضد لیبرال ها و استبدادگران هشدار داده و گفت: انسان هایی از حزب ضد یوروی آلمان، آقای ترامپ، آقای پوتین، آقای اردوغان این ها یک چالش برای دموکراسی لیبرال هستند. وی این ها را ساختارهای استبدادی خواند که دموکراسی های جهانی و لیبرال در نقطه مقابل آن قرار دارد.

گابریل همچنین بین  "دونالد ترامپ"، نامزد حزب جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و حزب ضد یورو شباهت ها و خطوط موازی زیادی ارزیابی کرده و گفت: جمهوریخواهان بدتر از حزب ضد یوروی آلمان هستند، اما حزب ضد یورو تنها مجموعه ای کوچک تر است.

وی همچنین به برخی درخواست ها از اتحادیه احزاب متحد مسیحی برای ممنوعیت پوشش کامل چهره در برخی مناطق آلمان انتقاد وارد کرده و تاکید کرد که وی نمی داند این مسئله چه ربطی به امنیت داخلی دارد. در مقایسه با چالش های پیش رو این تقریبا شرم آور است که درباره ممنوعیت یک پوشش صحبت کنیم.
وی افزود: در مقابل افزایش نیروهای پلیس ضرورت دارد.

گابریل در بخش دیگری از سخنانش از درخواست های هم حزبی هایش برای گفتگو با مسکو حمایت کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس