کد خبر 626122
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷

مدافع تیم ملی فوتبال ایران درگیری بازیکنان قطر با ملی‌پوشان ایران پس از گل اول تیم ملی را "عجیب و غریب" توصیف کرد.

به گزارش مشرق، سید جلال حسینی پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر گفت: خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. داور امروز افتضاح کار کرد و ما را خیلی اذیت کرد. ما در تمام طول بازی فکرمان مشغول داوری بود. او حتی صحنه‌هایی که صددرصد مشخص بود را هم نمی‌گرفت.

مدافع تیم ملی فوتبال درباره درگیری بازیکنان پس از گل اول ایران گفت: اولین بار بود چنین اتفاقی را می‌دیدم. خیلی برایم عجیب بود که قطری‌ها آن رفتار را انجام دادند. ما گل زده بودیم و طبیعی بود خوشحال باشیم.

حسینی درباره صحبت قطری‌ها مبنی بر اینکه نکونام حرکت زشتی انجام داد که باعث درگیری شد، گفت: قطری‌ها خودشان را نمی‌بینند که چه کار کردند. آن‌ها غیرت ندارند چون قطری نیستند. مطمئنم پس از گل ایران، به آن‌ها برخورده بود. ما به خاطر گل خوشحالی می‌کردیم اما آن‌ها آمدند و نکونام را زدند.

وی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره وقت‌کشی تیم قطر گفت: خدا را شکر جواب این کارشان را گرفتند. آن‌ها وقت‌کشی می‌کردند ولی ما وقتی گل را زدیم عصبی شدند و عصبانیت آن‌ها هم برای ما مهم نبود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    سید جلال عزیز من کارنامه سیاه قطری ها در زمینه های مختلف در ورزش سیاست اقتصاد ... بر همه مشخص است توطئه های انان بهمراه دول متحجر امارت سعودی ... واضح است . ما جواب آنها را در همه زمینه ها داده و خواهیم داد . بپذیریم که اینجا یکی از بزرگترین مهد های فرهنگ و تمدن بشری یعنی ایران است و رفتار ما نباید متاثر از رفتار گروهی بی فرهنگ باشد . حرکت آقای نکونام حرفه ای و اخلاقی نبود . شادی مستلزم تحقیر و تحریک تیم مقابل نیست . آقای نکونام مقابل نیمکت تیم قطری که در شرایط کاملا نابسامان روحی و روانی قرار داشتند به چه منظوری حضور داشت .. واقعا شادی ... ضمن اینکه در مورد تصمیم دیگران به حضور در کشوری دیگر و کسب تابعیت به هر منظوری اینگونه قضاوت نکنیم .. وازه بی غیرت جمله شایسته ای نیست ... متاسفم بگویم که خانم رجبی بنده خدا الان چه روحیه ای باید داشته باشد اگر مردم زادگاهش اینگونه او را خطاب کنند هرچند که ما نیز با کمال شرمندگی او را به این صفت نامیدیم ...
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    اینکه متن مصاحبه سردلر آزمونه :)) کپی پیست کردین مشرق؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس