کد خبر 626100
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۵

بازی ایران و قطر در اولین دیدار جام جهانی 2018 روسیه تحت تاثیر قضاوت داور سریلانکایی و اعتراض‌های کادر فنی دو تیم قرار داشت.

به گزارش مشرق، داور سریلانکایی دیدار حساس ایران و قطر در مسیر مقدماتی جام جهانی 2018 بسیار ضعیف‌تر از حد و اندازه‌های این مسابقه ظاهر شد، به گونه‌ای که در چند مورد میان تیم داوری هم هماهنگی دیده نمی‌شد.
 
تصمیمات عجیب داوری و سوت‌های بعضا اشتباه این اجازه را به کادر فنی دو تیم داد که بیشتر به این موضوع اعتراض کنند. تا جایی‌که در پایان نیمه اول و با به صدا در آمدن سوت داور، تعدادی از کادر فنی تیم ملی ایران به همراه کارنو مربی اروگوئه‌ای تیم ملی قطر به سمت داور سریلانکایی یورش بردند  و نسبت به تصمیمات او اعتراض کردند.

گفتنی است این اعتراض‌ها در نیمه دوم تغییر شکل یافت و بازیکنان بدون درنظر گرفتن داور با هم درگیر می‌شدند و پررا نظاره‌گر آن‌ها شده بود.
 
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • كوروش ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    با سلام فوتبال يك باز ي حرفه اي، فني و نتيجه آن كاملا وابسته به شرائط روحي و رواني است. متآسفانه آقاي كيروش، ضعف هائي دارد. - نگراني بيش از حد در مورد نتيجه! انتقال استرس به كادر و بازيكنان، عواقب ناگواري در پيش دارد. سؤال مهم؟ آقاي نكونام و برخي ديگر كه نتائج و برداشتهاي مالي حرفه اي از فوتبال ر دارند. چرا به كيفيت و ارتقا و كسب نتيجه در قالب حرفه اي گري به تيم كمك نمي كنند؟ و به حاشيه و ايجاد خطر براي تيم ملي خواسته يا نا خواسته دامن ميزنند. صلاحه كه آقايون كم جنبه و يا خطردار، از دور تيم ملي حذف بشن!!!!!!!!!!!!!@@@@@@@@@
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    از کار نکونام خوشم اومد ...به این میگن تعصب
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 0
    جالبه که ایران چه بازی رو ببره، چه ببازه، چه بازی دستانه باشه و یا رسمی، یک جنجالی در بسیاری از بازیهاش بوجود می اد. کی میدونه چرا؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس