کد خبر 624129
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲

در حالی که تلفات غیرنظامیان در حمله هوایی ترکیه به شمال سوریه به حدود 100 کشته و زخمی افزایش یافته، ارتش ترکیه این حملات را تایید کرد.

به گزارش مشرق، درحالی که صبح روز یکشنبه رسانه‌های محلی و منابع سوری از حمله هوایی دوباره ارتش ترکیه به مناطقی از شمال سوریه خبر دادند، ارتش ترکیه نیز با انتشار بیانیه‌ای این حملات را تایید کرد.

ارتش ترکیه طی این بیانیه ضمن تایید حملات جنگنده‌های نیروی هوایی این کشور به شمال سوریه اعلام کرد در این حملات 25 تروریست از گروه‌های پ.ک.ک و ی.پ.گ (یگان مدافع خلق) کشته شده‌اند.

«رامی عبدالرحمن» رئیس دیدبان حقوق بشر سوریه اما اعلام کرد تلفات غیرنظامیان در بمباران مناطقی از شهر جرابلس توسط ترکیه افزایش یافته و به 40 کشته و 75 زخمی رسید.

فرماندهی نیروهای یگان مدافع خلق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود رویکرد خویشتن‌دارانه‌ای را درپیش خواهد گرفت و گروه تروریستی داعش همچنان اولویت آنها خواهد بود نه نظامیان متجاوز ترکیه.



 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    0 0
    چراهمه ساکت هستند به نظر در مورد مردم شمال سوریه بین همه توافق شده که سکوت بشه !!! اما به نظر میاد نظامی ها درحال جنگ هستن اما اون 115 نفر کشته وزخمی غیر نظامی انسان هایی مظلوم هستند که یه حکومت فاشیست نژاد پرست تکفیری ولاییک جالبه نوع حکومت اردوغان تو دنیا نظیر نداره اگه برای نژاد پرست ها سخنرانی کنه دم از جنگ با کردها ونابودی اونها می زنه اگه طرفش علوی ها باشن دم از مذهب اونم تکفیری میزنه اگه طرف مقابلش لاییک باشه هم میگه بیخیال همه چیز شما درست میگی خلاصه این اردوغان اگه دستش برسه دست هیتلر وصدام رو ازپشت بسته این ملعون همونی که سال قبل به رهبر بزرگ جهان اسلام امام خامنه ای جسارت کرد البته چون غلط اضافی کرده بود شیعیان خودشون پاسخش رو دادن و گفتن زبانت رو میبریم و واقعا زبان ش رودبریدند چون خفه شد ودیگه از این غلط ها نکرد به هر حال به نظر میاد بوی جنگ قرقیسیا میاد البته شاید فقط یادمون باشه حرام لقمه مثل اردوغان کم پیدا میشه پش به نظرم باید تا میتونیم این خبیث رو مهار کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس