کد خبر 623405
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

رژیم سعودی به منظور سرپوش نهادن بر جنایتهای خود علیه زنان و کودکان یمنی و ممانعت از اطلاع‌رسانی رسانه‌ای در خصوص این جنایتها بر روی شبکه المسیره یمن پارازیت فرستادند.

 به گزارش مشرق، به نقل از پایگاه لبنانی العهد، رژیم سعودی در اقدامی هدفمند، بر روی شبکه المسیره یمن پارازیت فرستاد. بر اساس این گزارش، سعودیها با هدف سرپوش نهادن بر جنایت های خود علیه زنان و کودکان یمنی این اقدام را انجام دادند.

در همین ارتباط، روابط عمومی شبکه المسیره با صدور بیانیه ای اعلام کرد: رژیم سعودی در اقدامی متجاوزانه با هدف سرپوش نهادن بر حقایق در یمن، اقدام به ارسال امواج پارازیت بر این شبکه کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: هرچقدر که جنایت های سعودیها در یمن تشدید می شود، اقدامات آنها در جهت ایجاد محدودیت برای رسانه های حق طلب نیز تشدید می شود. سعودیها درست پس از جنایت ننگین در صعده که به دنبال آن ۱۱ غیرنظامی از جمله شماری کودک به شهادت رسیدند، به ارسال پارازیت بر شبکه المسیره مبادرت کردند.

روابط عمومی شبکه المسیره در پایان بیانیه خود از تمامی رسانه های آزاده در سراسر جهان خواست تا به همبستگی با ملت مظلوم یمن در برابر حملات وحشیانه رژیم سعودی بپردازند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس