یکی از نمایندگان مجلس در تذکری شفاهی به علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اخراج کارگرانی که به وزیر نامه انتقادی نوشته بودند، انتقاد کرد.

سرویس اقتصاد مشرق - در جلسه امروز مجلس کمال الدین شهریاری نماینده دشتی و تنگستان در تذکری شفاهی به علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اخراج کارگرانی که به وزیر نامه انتقادی نوشته بودند، انتقاد کرد.

شهریاری در نطق خود خطاب به ربیعی گفت: جناب آقای وزیر پنجشنبه گذشته که شما به استان بوشهر منطقه عسلویه تشریف برده بودید تعداد 4 نفر از کارگران پتروشیمی جم به نمایندگی از کارگران پتروشیمی نامه‌ای را به همراهان شما می‌دهند که در آن از وضعیت نابسامان کارگران روزمزد گلایه شده بود و از شما به عنوان بالاترین مقام در امر سامان بخشی و ایجاد ارتباط بین کارگر و کارفرما خواسته بودند به این نابسامانی رسیدگی کنید.

شهریاری در ادامه گفت: من نمی‌دانم آن نامه به دست شما رسید یا نرسید، ولی این کارگران درست روز جمعه یعنی روز بعد از مسافرت شما از کار اخراج شدند. آیا نوشتن نامه کارگران به وزیر کار برای رسیدگی به وضعیت اشتغال آنها باید اینگونه پاسخ داده شود؟ چرا باید اینقدر این واحدهای اشتغال گستاخ شده باشند؟ چرا اینقدر دستگاه تعاون، کار و رفاه ضعیف ناتوان شده که به این شکل با کارگران برخورد می‌شود؟

نماینده مردم دشتی و تنگستان  در پایان تذکرش، از ربیعی خواست اجازه ندهد کارگران اینقدر مورد ظلم و ستم قرار گیرند.

لازم به یادآوری است هفته گذشته علی ربیعی وزیر کار در سفر به بوشهر از پتروشیمی جم بازدید کرد و از مدیریت این پتروشیمی را مایه افتخار دانست.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    من شماره مشرق را ندارم هر کسی داره به تماس بگیره چند تا فحش بده
  • ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    افرین بر همه دوستان ورزش ایران. موفق باشد به امید پیروزی در المپیک 2016
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    آیا نوشتن نامه کارگران به وزیر کار برای رسیدگی به وضعیت اشتغال آنها باید اینگونه پاسخ داده شود؟
  • خمور ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    آیا نوشتن نامه کارگران به وزیر کار برای رسیدگی به وضعیت اشتغال آنها باید اینگونه پاسخ داده شود؟ چرا باید اینقدر این واحدهای اشتغال گستاخ شده باشند؟
  • ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    !
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    سایت زیرزمینیه! حتی قسمت "تماس با ما" نداره!
  • ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    0 0
    عیبی ندارد هفته دولت است و طبق رسوم گذشته وزرا باید خدمت مقام معظم رهبری برسند و همگی به هوش باشید تا از رسانه ملی این جلسه را با دقت تماشا کنید تا ببینید رهبر عزیزمان تمام این ناملایمتی ها و نا مردمی ها و کم کاری ها را چگونه تو صورت مسئولین می زنند ولی دریغ از ذره ای خجالت بنده اگر جای این وزرا بودم از غصه دق می کردم پارسال همین وزیر کار یالا و پایین می پریدند که بنده بی گناهم من فقط مسئول اداره کار می باشم نه وزیر اشتغال . حالا مقام معظم رهبری انتقام آن کارگران بی گناه منتقد را از این وزیر به اصطلاح کار خواهند گرفت و از چشم رئیس جمهور خواهد افتاد این برنامه را حتما پیگیری نمایید با تشکر
  • farshad ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    0 0
    یک ماه عقبی سوار ماشین زمانت بشو یک ما برو جلو خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    0 0
    همه جا الان اينطور شده ... ديروز هم همكارام براي 3 ماه حقوق عقب مونده ي خود اعتراض كردن كه مالك كارخونه گفت هر كي پول ميخواد بايد تسويه كنه به همين راحتي ... قانون درست حسابي در اين رابطه نداريم
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    0 0
    هفته گذشته علی ربیعی وزیر کار مدیریت این پتروشیمی را مایه افتخار دانست." و فردابش کارگران بیچاره حق گو از شرکت دولتی راستگویان اخراج شدند. وزیری که از متن وقایع بی اطلاع است و مدیر ان را مایه افتخار میداند. تعجبی ندارد. چرا که رییس جمهور هم برجام را مایه افتخار میداند. و وزیر خارجه بزرگ شده فرنگی که معنای یک کلمه مهم را در متن اولیه قرائت شده نمی دانست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس