کد خبر 621959
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

محصولی گفت:دانشجویان باید از مسئولین آرمان های انقلاب اسلامی را مطالبه کنند، روش های رسیدن به آرمان ها ممکن است تغییر بکند ولی آرمان های انقلاب به دلیل انیکه همسان با فطرت انسان است تغییر نمی یابد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، صادق محصولی عصر روز گذشته در نشست خط امام مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاههای کشور در مشهد مقدس اظهار داشت: آینده انقلاب را باید دید و با تلاش و جهاد آن را ساخت،مهم این است که آینده انقلاب را باید با تلاش در جهت ابقا و توسعه بیمه کرد.

وی گفت:امام انقلاب را در یک گستره جهانی تعرف کرد و آن را در چهارچوب ایران محدود نمی بیند ، در واقع باید گفت قدرت اقناع و نفوذ و جذابیت انقلاب اسلامی قدرت نرم و برترین قدرت انقلاب است.

محصولی افزود:اسلامی و مردمی بودن قدرت وسیع ملت ایران است که در برابر صدها توپ و تانک می تواند بایستد، قدرت جمهوری اسلامی نفوذ در قلب هاست.

وی ادامه داد:امروز بسیج جهانی مستضعفین در حال تشکیل است. امروز بسیج در سوریه و لبنان و یمن و عراق و غیره با یک نگاه واحد و مشترک در حال تشکیل است. انقلاب اسلامی باید ظرفیت هم افزایی را برای تشکیل حکومت مقتدر و مستحکم اسلامی در منطقه و جهان تشکل دهد.
 
وی با طبیعی خواندن اینکه نگاهی که قدرت و توانایی ملت را در حد آبگوشت بزباش می داند نمی تواند باعث پیشرفت کشور شود گفت: یکی از همین آقایان چند سال پیش می گفت جمهوری اسلامی قادر به حفظ بشار اسد نیست چرا که تا شش ماه دیگر سقوط می کند.

وی با تاکید بر اهمیت تلاش و جهاد در راه انقلاب اسلامی گفت: امروز که براساس قانون اساسی ،ساختار کشور مبتنی بر مردم سالاری دینی است و با انتخابات مسئولین نظام انتخاب می شوند نخبگان باید بصیرت افزایی کنند و با انتخاب صحیح کارگزاری که در شأن انقلاب باشد را انتخاب کنند.

وی در مورد راهکارهای دشمن برای مانع پیشرفت کشور گفت: اگر از من بپرسند مشکل اصلی انقلاب چیست می گویم گفتمان التقاطی است.

محصولی افزود:اسلام انقلابی به صرف گفتن نیست بلکه به عمل است. مشکل ما این است که عرفی گری را به جای اسلام راستین تبلیغ می کنند و سعی در تغییر ذائقه و سبک زندگی دارند.

وی گفت:دانشجویان باید از مسئولین آرمان های انقلاب اسلامی را مطالبه کنند، روش های رسیدن به آرمان ها ممکن است تغییر بکند ولی آرمان های انقلاب به دلیل انیکه همسان با فطرت انسان است تغییر نمی یابد.

محصولی در پاسخ به انتقادات در مورد مدیریت وی در دوران فتنه اظهار داشت: با وجود برنامه چندین ساله دشمن برای اخلال در کشور ما برای اولین بار در جهان آمار تک تک صندوق ها را منتشر کردیم که حتی در یک مورد هم با صورت جلسه مراکز شعب که با حضور نماینده میر حسین موسوی تهیه شده بود اختلاف وجود نداشت.

وی گفت:حتی یک مورد خلاف در انتخابات وجود نداشت و بنده تمامی سوالات را به صورت زنده در تلوزین جواب دادم و به بهترین نحو انتخابات برگزار شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس