کد خبر 621846
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱

نیروی ویژه ارتش سوریه پس از رصدهای اطلاعاتی کاروانی از خودروهای حامل مواد منفجره، موفق شدند تجهیزات نظامی و ده‌ها تروریست را در نزدیکی میدان «الراموسه» در جنوب شهر حلب شناسایی کنند.

 به گزارش مشرق، نیروهای ویژه ارتش در عملیاتی دقیق مسیر احتمالی عبور حرکت کاروان تروریست ها را بمب گذاری کردند و با نزدیک شدن کاروان خودرو های جیش الفتح به نقطه هدف، ارتش سوریه بمب های تعبیه شده را منفجر کرد.

همزمان با انفجار بمب ها و اجرای موفق مرحله نخست عملیات، تعداد زیادی از خودروی های حامل سلاح و نیرو منهدم شد و آرایش تروریستها دچار آشفتگی شد .بیش از ۴۷ تروریست در این عملیات کشته و دهها تن دیگر زخمی شدند.

پس از این انفجارهای سنگین و غافل گیری، ارتش سوریه عناصر فراری را هدف گرفت.نیروهای ویژه ارتش سوریه پس از پایان موفق عملیات، بدون تلفات و خسارت به مقرهای خود بازگشتند.

نیروهای سوری در ادامه تروریست ها را هدف قرار دادند و ضربه سختی به آنها وارد کردند. هنوز اجساد بسیاری از تروریست ها به دلیل انفجار مهیب که متلاشی شده در منطقه عملیات قابل رؤیت است.

نیروهای سوری در شبانه روز گذشته با اجرای عملیات های گام به گام و تدریجی (شبیه عملیات شمال شهر حلب) در تلاش هستند معبرهای نظامی باز شده توسط تروریست ها را در جنوب غرب شهر حلب کاملا مسدود کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس