رئیس هیئت مدیره دیدبان شفافیت و عدالت با بیان اینکه بررسی فیش های حقوقی یک مطالبه عمومی است گفت: همه مردم پشت سر حکومت آمده اند تا با این افراد فاسد مبارزه کنند. ممکن است این فرصت طلایی از دست برود.

به گزارش مشرق، احمد توکلی رئیس هیئت مدیره دیدبان شفافیت و عدالت اظهار داشت: اینکه بحث در مورد مطرح شدن فیش های نجومی را به جریان خاصی ارتباط دهیم، اقدامی بی جاست.

رئیس هیئت مدیره دیدبان شفافیت و عدالت افزود: در این زمان نباید به دنبال مقصر گشت بلکه باید آن را مهار کرد چرا که گشتن به دنبال مقصر، جلوی اصل کار را می گیرد.

توکلی بررسی فیش های حقوقی را یک مطالبه عمومی برشمرد و گفت: این یک مطالبه عمومی شده و همه مردم را پشت سر حکومت آورده تا با این افراد فاسد مبارزه کنند. ممکن است این فرصت طلایی از دست برود.

وی با ذکر این نکته که شورای حقوق و دستمزد از اول سال 92 تا اوایل امسال تشکیل نشده است، بیان داشت: در این مدت بخاطر عدم تشکیل این شورا، هرکسی هرکاری دلش خواست، انجام داده است.

توکلی با بیان اینکه رسانه ها به وظایف خودشان به خوبی در این زمینه عمل کرده اند، گفت: خبرنگاران با تحقیقاتشان دست به کشف هایی زده اند و این نکته مثبت و خوبی است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
    0 0
    آقای توکلی دمت گرم برادر
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
    0 0
    کارانه های کلان پزشکی باید برچیده شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس