کد خبر 621339
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران مقابل حریف ازبکستانی خود در مدت زمان 24 ثانیه ضربه فنی شد تا وداع تلخی با کشتی و المپیک داشته باشد.

به گزارش مشرق، رضا یزدانی در دومین مبارزه خود در مرحله شانی مجدد وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک مقابل ماگومدف ابراگیموف از ازبکستان قرار گرفت و در عین ناباوری و در یک غافلگیری در مدت زمان ۲۴ ثانیه ضربه فنی شد و نتیجه را واگذار کرد تا شانس رسیدن به مدال برنز المپیک را از دست بدهد.(فیلم ضربه فنی شدن یزدانی را اینجا ببینید)

به این ترتیب رضا یزدانی دارنده دو مدال طلای جهان وداع تلخی با المپیک و کشتی داشت.

 یزدانی در دور اول «ابراهیم بلوکباشی» از ترکیه را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داده بود، اما در دور دوم با ناداوری با نتیجه ۳ بر یک مغلوب «ختاگ گازیموف» شد و به گروه شانس مجدد رسید. یزدانی در ادامه توانست «رادیسلاو باران» از لهستان را نیز با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    0 0
    خیلی بد روی تشک آمد و مشخص بود اصلا" دلش به کشتی گرفتن نبود .
  • ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    0 0
    از بسکه صحنه ضربه شدن امتیازی دلاگنف را بارها و بارها تلویزیون تکرار کرد که همین بلا به نحو بدترش بر سر یزدانی آمد.درهر حال صحنه تلخ و ناراحت کننده ای بود .
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    0 0
    دیگه همینه . یه لحظه غفلت و ضربه شدن . ولی واقعا حقشو تو کشتی با ختاگ گازیموف خوردن .
  • نواب ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
    0 0
    سلام ما نسبت به کشتی گیرامون خیلی تکقعهای بی جا داریم با لقب های که داده یم به اونها مثل پلنگ جویبار با قهرمانی های که تو جام جهانی کشتی که کم وبیش قهرمان میشیم انتظارهامون خیلی بالاست با یه قهرمانی در جام جهانی خیلل میکنیم اول دنیا هستیم درصورتی که مهد کشتی و قدرت کشتی در جهان و المپیک نششون داده میشه یکم سطح انتظاراتمون رو بیاریم پایین.این یه واقعیته ورزش ایران در جهان خیلی ضعیفه بعضا نفراتی پیدامیشن تو این حرف واسه گفتن داشته باشن ولی سرجمع خیلی ضعیفیم
  • ali ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
    0 0
    خیلی صحنه ناراحت کننده ای بود اصلا باورم نمیشد .خیلی زود شکست خورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس