کد خبر 621132
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

پیشکسوت استقلال می‌گوید برخی از منتقدان علیرضا منصوریان به دنبال منافع شخصی خود هستند. او گفت: آنها که استقلالی هستند و انتقاد می‌کنند، کارشان دور از معرفت است.

به گزارش مشرق، ستار همدانی درپاسخ به سوالی درباره نتایج استقلال در هفته‌های گذشته از لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: استقلال متاسفانه امسال شروع خوبی نداشت ولی یک سری از دوستان که به دنبال منافع شخصی خود هستند از این تیم انتقادهای تندی می‌کنند. آنها توجه نمی‌کنند که چقدر استقلال تغییرات داشته است. ما تیم‌هایی در لیگ داریم که مدیرعامل، هیات مدیره، سرمربی و اسکلت بازیکنانشان حفظ شده ولی در لیگ نتایج خوبی نگرفته‌اند. حالا حساب کنید استقلال را که تغییراتی در همه این سطوح داشته است چقدر به زمان نیاز دارد. نمی‌توان انتظار داشت با این همه تغییر شق‌القمر رخ دهد. طبیعی است که نتیجه گرفتن تا حدی مربوط به بازیکنان و کادرفنی است و بخش دیگر آن به کار تیم بیرونی ربط دارد.

او افزود: این انتقادهایی که از استقلال می‌شود برای کوبیدن استقلال است نه منصوریان. منصوریان سرمایه استقلال و است کسی نمی‌تواند او را در این فوتبال محو کند. عجیب است عده‌ای که قبلا خودشان در استقلال بوده‌اند و شرایط را می‌دانند چرا انتقاد می‌کنند. آنها که خودشان به همه چیز اشراف دارند چرا این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند؟ من به عنوان یک استقلالی از منصوریان حمایت می‌کنم. آن عده‌ای که استقلالی هستند و انتقاد می‌کنند، کارشان دور از معرفت است و آنهایی هم که استقلالی نیستند، بهتر است به تیم خودشان بپردازند. منصوریان قابلیت‌هایش را در نفت نشان داده و مربی بزرگی است.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: حمایت من از منصوریان به این معنی نیست که او مشکلی ندارد بلکه او هم اشتباه می‌کند؛ مثل بازی با صنعت نفت که خودش هم گفت در تعویض‌هایش اشتباه داشته است. من فکر می‌کنم اگر منصوریان آرامش داشت آن تعویض را انجام نمی‌داد. او به دلیل تحت فشار بودن تصمیم غلط گرفت. کاش دوستان کمی انصاف را چاشنی کار خود کنند و راهکار دهند. منصوریان همیشه به یک اصولی پایبند بود ولی من فکر می‌کنم این اصول را کمی کنار گذاشته است. او می‌توانست تغییرات بیشتری در تیم بدهد و لیست تغییرات او بازهم جا داشت. منصوریان می‌توانست مثل کاری که قلعه‌نویی سال‌ها پیش انجام داد، تغییرات بیشتری ایجاد کند. او اگر روی اصولش مقاومت کند، نتایج بهتری می‌گیرد. در کل ما به توانایی‌های منصوریان شک نداریم و هواداران هم حامی او هستند هرچند که طاقت هواداران کم است و باید سریعتر منصوریان تیم را ترمیم کند.

همدانی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره حضور فریبا در کادرفنی استقلال، گفت: انتخاب فریبا و نصرالله عبداللهی بسیار انتخاب مناسبی بود. این نشان می‌دهد که منصوریان به اصولش بر می‌گردد. بهتاش فریبا فرد توانمندی است که می‌تواند به منصوریان خیلی کمک کند و در مدیریت تیم به منصوریان یاری برساند. آمدن فریبا به کادرفنی استقلال، حلقه گمشده این تیم بود و مطمئنم استقلال با کمک او و عبداللهی از این شرایط خارج می‌شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس