قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت وزرا حاضر نیستند از دولت دفاع کنند.

به گزارش مشرق، رسول منتجب‌نیا به تابناک گفت: افکار عمومی این چنین نیست که ما یک باره اذهان مردم را بمباران اطلاعات کنیم و آن‌ها هم تحت تأثیر قرار گیرند، این گونه چه بسا اصلاً منفعل شوند.
 
باید هم شخص رئیس جمهور بیشتر با مردم صحبت کند. مثلاً مصاحبه‌های تلویزیونی باید حداقل ماهی یک بار باشد. علاوه بر رئیس‌جمهور، به وزرا و معاونین هم همین طور این انتقاد وارد است. من گله دارم از خیلی از وزرا که با مردم حرف نمی‌زنند، یا اینکه گاه رئیس جمهور سپر بلای آن‌ها می‌شود. در حالی که در دولت هر کسی باید مدافع عملکرد خودش و همچنین کل دولت باشد، یعنی باید پاسخگوی تمام عملکرد و مصوبات دولت باشد.
 
قائم مقام کروبی در حزب اعتماد ملی همچنین گفته است: مگر ما الان در بین مسئولان کشور و در بدنه نظام طرفداران انجمن حجتیه کم داریم؟ چه کسی است که نداند انجمن حجتیه، نظام را باطل و طاغوتی می‌داند؟ آن‌ها معتقدند قبل از ظهور امام زمان(عج) هر نظامی حاکم شود، طاغوتی و فاسد است. اما می‌بینیم بعضی از این افراد در مسئولیت‌های حساس هم قرار گرفته‌اند، در رده‌های مختلف، البته من اشاره نمی‌کنم که تطبیقی صورت بگیرد. چه بسا بعضی از این افراد یا خودشان جزء این باندها هستند، یا تحت تأثیر این باندها قرار گرفته‌اند. این یعنی تیشه به دست گرفته‌اند به ریشه نظام می‌زنند. همان چیزی که انجمن حجتیه می‌گفت که این نظام طاغوتی است و در آخر ساقط می‌شود، این‌ها می‌خواهند با دست خودشان انجام بدهند و بگویند دیدید حق با ما بود که چنین اعتقادی داشتیم.
 
درباره بخش اخیر سخنان منتجب‌نیا لازم به یادآوری است که شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» را اتفاقاً فتنه‌گران و آشوب‌طلبان مدعی اصلاح‌طلبی در آشوب سال 88 بر زبان جاری کردند و روی جمهوری اسلامی خط کشیدند بنابراین طیف مذکور بیشترین همراهی را در معارضه با نظام اسلامی داشتند و اظهار نگرانی نسبت به نفوذ حجتیه لاف گزاف است.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس