شامگاه امروز یک کارگاه یخ در بلوار جمهوری اسلامی اهواز (منطقه آخر آسفالت) دچار حادثه انفجار شد و نیروهای امدادی بلافاصله پس از تماس مردم در محل حادثه حضور یافتند.

به گزارش مشرق، حادثه انفجار در یک کارخانه یخ در منطقه آخرآسفالت اهواز سبب انتقال برخی از مردم منطقه به بیمارستان شد.

امیر نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهارداشت: شامگاه امروز یک کارگاه یخ در بلوار جمهوری اسلامی اهواز (منطقه آخر آسفالت) دچار حادثه شد و نیروهای امدادی بلافاصله پس از تماس مردم در محل حادثه حضور یافتند.

وی افزود: این کارخانه یخ که در مخزن گاز آمونیاک آن در حدفاصل خیابان شریعتی اهواز و بلوار جمهوری رخ داده است سبب شده بود میزان زیادی از این گاز در فضا پخش شود.

مدیرعامل آتش نشانی اهواز با اشاره به حضور 7خودروی امدادی در محل حادثه گفت: با توجه گاز منتشر شده در اثر نشت منبع آمونیاک انفجاری رخ داد که تعداد زیادی از قطعات این مخزن به بیرون از کارخانه یخ پرتاب شده بود.

نجفی بیان کرد: آتش نشانان با رعایت نکات ایمنی و دستورالعمل های خاص به منظور مواجهه با چنین حوادثی اقدام به اطفای حریق و اجرای عملیات امدادی کردند.

وی با اشاره به وضعیت هوا در اهواز نیز گفت: راکد بودن هوا و نبود باد سب شده بود این گاز در محیط بماند و تعدادی از مردم توسط نیروهای اورژانش اهواز به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش تسنیم با وجود بیش از 2 ساعت همچنان در محل بوی آمونیاک به مشام می‌رسد و برخی نیروهای کارخانه مشغول جمع آوری قطعات پرتاب شده هستند.

  مدیر اورژانس خوزستان:
۱۵نفر در اثر مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند/احتمال افزایش مصدومان
 
 مدیر مرکز اورژانس خوزستان با اشاره به احتمال مصدومیت برخی دیگر از افراد استنشاق کننده گاز آمونیاک در آخرآسفالت اهواز گقت: تاکنون بیش از ۱۵ نفر به بیمارستانهای حضرت زهرا(س) وامام خمینی(ره) اهواز منتقل شده اند.

رئیس مرکز اورژانس خوزستان گفت: تعدادی از این افراد به دلیل خفیف بودن مسمومیت پس از انجام درمان ابتداریی از بیمارستان مرخص شدند و برخی نیز بستری شده اند.

وی تاکید کرد: باتوجه به شرایط فعلی انتشار گاز امکان افزایش مصدومان وجود دارد.

میرخشتی گفت: اورژانس همچنان در منطقه حضور دارند و برخی افرادی که دچار استنشاق و مصدومیت می‌شوند را به بیمارستانهای فاطمه زهرا(س) و امام خمینی(ره) اهواز منتقل کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس