کد خبر 620211
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲

با گذشت دو روز از وقوع درگیری های گسترده میان نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه با تروریستهای جدایی طلب کرد در شهر حسکه واقع در شمال شرقی این کشور ستاد فرماندهی نیروهای مسلح سوریه بیانیه ای منتشر کرده است.

گروه جهان مشرق- با گذشت دو روز از وقوع درگیری های گسترده میان نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه با تروریستهای جدایی طلب کرد در شهر حسکه واقع در شمال شرقی این کشور ستاد فرماندهی نیروهای مسلح سوریه بیانیه ای منتشر کرده است.

بیانیه ارتش سوریه درباره اوضاع حسکه+عکس

بنابر این گزارش، در این بیانیه با اشاره به تعرضات مکرر یکسال گذشته شبهه نظامیان تروریست پ.ک.ک (حزب کارگران کرد ترکیه) علت استفاده ارتش سوریه از هواپیمای بمب افکن برای هدف قرار دادن مواضع آنها را جلوگیری از گلوله باران شدید توپخانه ای  و خمپاره ای مراکز دولتی و محلات مختلف شهر حسکه توسط کردهای جدایی طلب عنوان کرده است. در بیانیه ارتش سوریه بر گسترش عملیات نظامی برای پاکسازی شهر حسکه از گروه های مهاجم تاکید شده است.

{$sepehr_media_1718375_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
    0 0
    حمله به کردها به معنای قدرتمند شدن داعش است
  • ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
    0 0
    به محض آغاز نشانه هایی از شکست داعش و النصره و ... آمریکا بلافاصله دارد توطئه بعدی یعنی غائله کردها را در سوریه و عراق کلید می زند. الحق که آمریکا شیطان بزرگ است...
  • قاسم خان ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
    0 0
    ارتش سوریه ... خخخخخخ خندم گرفت !!! سوریه منظورت اون چند شهریه که کنار آب دست بشار مونده ؟ فردا پس فردا اون رو هم از دست میدن و اسمی از سوریه دیگه نمی شنویم ! سوریه کجا بود تا ارتشش باشه ... بشار بعثی همه رو به باد صبا داد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس