کد خبر 620076
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ معتقد است که مهاجم سوئدی تیمش بیش از یک فصل در اولدترافورد بازی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، ژوزه مورینیو می‌گوید شک ندارد که زلاتان ابراهیموویچ حداقل دو سال در منچستریونایتد بازی خواهد کرد.

ابراهیممویچ 34 ساله در پایان فصل گذشته به‌عنوان بازیکن آزاد از پاری‌سن‌ژرمن جدا شد و با منچستریونایتد قراردادی یک ساله بست که امکان تمدید آن برای سال دوم وجود دارد. مورینیو هم معتقد است که بازیکن قدیمی‌اش در اینتر، دو سال در اولدترافورد بازی خواهد کرد. این در حالی است که ایبرا هفته پیش گفت اگر بتواند آمادگی جسمانی‌اش را حفظ کند، ممکن است بیش از سه سال در منچستریونایتد بازی کند.

مورینیو در این خصوص اظهار داشت: من رضایت را در چهره زلاتان می‌بینم. هر روز از او می‌پرسم که آیا از وضعیتش راضی است، چون می‌دانم که برای یک مرد اهل خانواده مانند او رضایت داشتن از وضعیتش چقدر مهم است. من هر روز از او درباره زندگی شخصی‌اش، حال فرزندانش، خانه‌اش و اینکه آیا از وضعیتش راضی است، سؤال می‌پرسم. همه بازیکنان ما راضی هستند. ابراهیموویچ هم با انگیزه و خوشحال است. بنابراین من شک ندارم که او دو سال در منچستریونایتد بازی خواهد کرد.

ابرهیموویچ بلافاصله پس از پیوستنش به منچستریونایتد توانسته تأثیر خود را بر بازی شیاطین سرخ بگذارد. او در اولین بازی‌اش که یک دیدار دوستانه بود با یک ضربه قیچی گلی زیبا به گالاتاسرای زد و پس از آن در بازی برابر لسترسیتی در جام خیریه انگلیس و نیز بازی برابر بورنموث در هفته اول لیگ برتر گلزنی کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس