تیم تحت‌ِهدایت ژوزه مورینیو در اولین بازی خود از فصل ۱۷-۲۰۱۶ لیگ برتر انگلیس پیروزی قاطعی برابر بورنموث به‌دست آورد.

به گزارش مشرق، در روز دوم از هفته اول فصل جدید لیگ برتر انگلیس از ساعت 17 امروز (یکشنبه) تیم‌های بورنموث و منچستریونایتد در ورزشگاه ویتالیتی به مصاف هم رفتند. شیاطین سرخ که این فصل با مربیگری ژوزه مورینیو و اضافه شدن چهره‌های سرشناسی به ترکیبش یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به‌شمار می‌رود، در گام نخست موفق شد میزبان خود را قاطعانه با نتیجه 3 بر یک از پیش‌رو بردارد تا از همین ابتدا برای حریفانش خط و نشان کشیده باشد.

خوان ماتا در دقیقه 40 قفل دروازه بورنموث را گشود تا نیمه نخست یک بر صفر به سود شیاطین سرخ به پایان برسد. نیمه دوم هم منچستری‌ها در دقیقه 59 توسط وین رونی به گل دوم خود رسیدند و در دقیقه 64 نیز زلاتان ابراهیموویچ گل سوم من‌یونایتد و گل اول خود در اولین بازی لیگ برتری‌اش را به‌ثمر رساند. آنتونی مارسیال هم پاس گل دوم و سوم را به ترتیب برای رونی و ایبرا ساخت. تنها گل بورنموث را هم آدام اسمیت در دقیقه 69 به‌ثمر رساند تا داوید دخه‌آ نتواند دروازه‌اش را در این بازی بسته نگه دارد.

در این دیدار هنریک مخیتاریان در دقیقه 75 به جای خوان ماتا به میدان آمد تا او هم نخستین بازی لیگ برتری‌اش با پیراهن شیاطین سرخ را انجام دهد. آنتونی مارسیال هم در دقیقه 85 جای خود را به مورگان اشنایدرلین داد و چهار دقیقه بعد ممفیس دپای جای رونی را در ترکیب گرفت. پل پوگبا هم به‌دلیل یک جلسه محرومیتی که از جام حذفی ایتالیا داشت و به این مسابقات منتقل شده بود، در این بازی غایب بود و نتوانست منچستریونایتد را همراهی کند.

در حساس‌ترین بازی هفته هم از ساعت 19:30 امشب، تیم‌های آرسنال و لیورپول در ورزشکاه امارات شهر لندن مقابل هم قرار خواهند گرفت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس