عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه در عمل از مسئولان امر شنیدیم حضور رئیس جمهور در شوراهای عالی مانند شورای عالی پول و اشتغال به حداقل رسیده است.

به گزارش مشرق، جواد کریمی قدوسی با اشاره به تذکر تعدادی از نمایندگان مجلس مبنی بر عدم حضور رئیس جمهور در برخی جلسات حساس و واگذاری امور به معاون اول اظهار داشت: این تذکر را حدود 10 نماینده مجلس امضا کردند و در مجلس نیز قرائت شد، براساس اطلاعات موثقی که به دست ما رسیده بود و همچنین آنچه در عمل از مسئولان امر شنیدیم حضور رئیس جمهور در شوراهای عالی مانند شورای عالی پول و اشتغال به حداقل رسیده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس شنیده‌های موثق ایشان غیر از شورای عالی امنیت ملی و همچنین جلسات هیئت دولت، در عمده موارد به معاون اول خود تفویض اختیار کرده و حضور بسیار کمرنگی در نهاد ریاست جمهوری دارند.

کریمی قدوسی گفت: براساس اطلاعات ما واگذاری امور به معاون اول با این هدف انجام شده که ایشان امور و فعالیت‌های مربوط به انتخابات سال 96 ریاست جمهوری را آغاز کنند.

وی با اشاره به اینکه این تعداد نماینده با اطلاعات موثق این تذکر را ارائه کرده‌اند و مستندات براساس تلقی شخصی نبوده است افزود: تذکر ما این است که در شرایط حساس داخلی و بین‌المللی فعلی، شخص رئیس جمهور باید سکان امور اجرایی و به ویژه مواردی مانند اشتغال و مبارزه با قاچاق کالا و همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی را به دست بگیرند.

کریمی قدوسی تصریح کرد: ایشان باید فعالیت‌شان در حوزه قرارگاه اقتصاد مقاومتی بیشتر شود و البته کمتر دیدیم که ایشان مواضعی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا که بسیار نیز خطرناک شده است داشته باشند و معتقدیم رئیس جمهور باید به فکر خروج از رکود و تامین معاش و رونق اقتصادی باشند.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس