کد خبر 619365
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

سخنگوی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به منتفی شدن امحای خودورهای لوکس قاچاق در شیراز گفت این خودروها در اختیار سازمان املاک تملیکی قرار گرفتند و این سازمان از زمان صدور حکم قضایی ۴ ماه فرصت دارد برای آنها مشتری پیدا کرده و آنها را صادر کند.

به گزارش مشرق،‌ قاسم خورشیدی در مورد علت منتفی شدن امحای 13 خودرو لوکس قاچاق که قرار بود در شیراز انجام شود گفت: از آنجا که طبق قانون باید در وهله اول شرایط صادرات اموال قاچاق مکشوفه لوکس مهیا شود. پروشه‌های مکشوفه که قرار بود امروز در شیراز امحا شوند جهت طی مراحل قانونی در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفت.

سخنگوی مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از زمان صدور حکم قضایی 4 ماه فرصت دارد برای این خودروها مشتری پیدا کرده و آنها را صادر کند.

خورشیدی ادامه داد: طبیعتا بعد طی این مدت اگر برای این خودروها مشتری پیدا نشود این پرشه‌ها امحا می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • خشایار ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    چهار ماه که گذشت یهو می بینیم این 13 خودرو سر از خیابان های مرفه نشین تهران و شیراز در آوردن و سرنشین هاش به ریش ملت و قوانین بی نظیر کشور میخندن!!
  • ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    امام خامنه ای دستور امحای کالاهای قاچاق را داده بود.
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    هیچی کلاً طرف در مناقصه شرکت میکنه با قیمت پایین تر پورشه ها رو بر میداره و با قیمت بالاتر میفروشه بعد به سودی که از این کالای زشت و کثیف بدست می آورد می گوید روزی حلال و پول پاک [!]، البته میداند ثروتی هم که از این راه بدست می آید زشت و کثیف است. قاچاقچی نیز که از قضا انسان شریف و "شروری" است به سر وقت تاجر عزیزِ بی نوا [!] رفته ادعای "سهمم رو بده" و "میبافمت ها" را ارائه میدهد.
  • مهماندار هواپیما ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    کار خوب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس