سخنگوی وزارت خارجه انگلستان می‌گوید در حال رایزنی برای کسب اطلاعاتی در مورد فرد دو تابعیتی است که به اتهام ارتباط با سرویس اطلاعاتی لندن در ایران بازداشت شده است.

به گزارش مشرق، به دنبال انتشار خبری از سوی مقامات قضایی ایران در زمینه دستگیری فردی با تابعیت دوگانه در هفته گذشته و ارتباط این فرد با سرویس جاسوسی انگلستان، وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد که در پی کسب اطلاعاتی درباره این فرد است.

به نوشته روزنامه «اکسپرس»، دستکم 6 شخص دو ملیتی دیگر نیز از سوی سپاه پاسداران ایران از سال گذشته به این سو و به اتهام‌های امنیتی دستگیر شده‌اند.

یک سخنگوی وزارت خارجه انگلستان به این روزنامه گفته است که در تلاش است تا اطلاعاتی در مورد «فردی با تابعیت ایرانی-بریتانیایی که گفته می‌شود در ایران بازداشت شده» به دست آورد. 

هفته گذشته «ترزا می» نخست وزیر انگلیس در تماس تلفنی با «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران، با وی در مورد اتباع انگلیسی بازداشت شده در ایران صحبت کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمود ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    اینا دیگه چقدر پررو هستن. جاسوس میفرستن وقتی گیر اومدن هم پیگیری میکنن که زودتر آزاد بشه بفرستنش یه کشور دیگه
  • کیان ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    حال سپاه به روحانی نشان خواهد داد که این برجام نبود که پولها را برگرداند، بلکه این اقتدار اطلاعاتی نیروی قدس بود. البته روحانی و بعضی از دوستانش به خوبی می دانند ولی برای افکار عمومی هم روشنتر خواهد شد. این روزها اصلاح طلبان و دولت به نحوی افکار عمومی را در دست گرفته اند که اگر کسی بخواهد از احمدی نژاد دفاع کند مذموم است، اگر کسی بخواهد از سپاه سخن بگوید جرئت ندارد، و اگر کسی بخواهد از برجام انتقاد کند بی سواد است. تنها منتقد راسخ و منطقی برجام رهبر عزیزمان است که هیچ صدایی از مسئولین با او هم صدا نیست. روزهایی بود که اگر رهبر عزیز موضوعی را مطرح می کردند روزها و شاید هفته تیتر رسانه ها و موضوع اکثر سخنرانی ها بود، ولی این روزها حتی کسی از آن صحبت هم به میان نمی آورد. قربان مظلومیت اهل بیت(ع) بروم، حال می فهمم مردم آن روزگار چطور امامان را درک نمی کردند و آنها را تنها می گذاشتند.
  • فرهاد ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    در پی کسب ازلاعات از این فرد در ایران هستید ؟؟؟ یعنی این فرد رو نمیشناسید ؟؟؟ ای کلک ناقلا ...!!!!!؟؟؟؟؟
  • سروش ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    کلامت زیبا بود زمانی مردم میگفتند ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند ولی حالا که گروهی افکار عمومی را در دست گرفتند حالا دیدید ما هم اهل کوفه زیاد داریم و خداوند متعال به حرمت سلمان فارسی آبروی ایرانی ها رو در آن دورانی که اهل کوفه جولان میدادند حفظ کرد ولی خودمونیم امروزمان نتیجه عملکرد دیروزمانه خدایا می خواهیم از کوفیان نباشیم ولی بی بصیرتی ها نمیگذاره بی حجابی ها نمیگذاره بی تفاوتیها نمگیذاره نزولهای دولتی سازمان یافته و حقوقهای نجومی از سر بی تدبیری مانع این کارند گرانی ها و بیکاریها و قاچاق های سازمان یافته آقا زاده ها بیداد میکنند بی تدبیرها غوغا سالار شدند خدایا هرچند از فریب خوردگانیم کمکمان کن. بار الها! الهم لولیک الفرج. اللَّهُمَّ عَرِّفْنِی نَفْسَکَ فَإِنَّکَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِی نَفْسَکَ لَمْ أَعْرِفْ رَسُولَکَ‏؛ اللَّهُمَّ عَرِّفْنِی رَسُولَکَ فَإِنَّکَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِی رَسُولَکَ لَمْ أَعْرِفْ حُجَّتَکَ‏؛ اللَّهُمَّ عَرِّفْنِی حُجَّتَکَ فَإِنَّکَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِی حُجَّتَکَ ضَلَلْتُ عَنْ دِینِی‏. اى خدا تو مرا به خود شناسا کن که اگر تو شناسایم به خویش نفرمایى رسولت را نخواهم شناخت؛ اى خدا تو رسولت را به من بشناسان و گرنه حجتت را نخواهم شناخت؛ خدایا تو حجتت را به من بشناسان و گرنه از دین خود گمراه خواهم شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس