کد خبر 619050
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳

نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه از شب گذشته حملات سنگینی را برای بازپس گیری مناطق از دست رفته در جریان هجوم تروریستهای تکفیری القاعده و ارتش آزاد در غرب شهر حلب آغاز کرده اند.

گروه جهان مشرق- نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه از شب گذشته حملات سنگینی را برای بازپس گیری مناطق از دست رفته در جریان هجوم تروریستهای تکفیری القاعده و ارتش آزاد در غرب شهر حلب آغاز کرده اند.

پیشروی ارتش سوریه در غرب حلب+عکس

بنابر این گزارش، در این عملیات صدها تن از نظامیان سوری با پشتیبانی رزمندگان حرکت النجباء عراق حملات سنگینی را از سه محور برای بازپس گیری مجتمع مسکونی 1070 واحدی غرب حلب آغاز کرده اند که با پیشروی های گسترده ای همراه بوده است. برخی منابع نزدیک به ارتش سوریه ساعتی پیش از تکمیل عملیات سیطره بر این مجتمع خبر داده بودند که تا این لحظه مستنداتی از آن منتشر نشده است. گروه های تروریستی تکفیری حزب ترکستان شرقی چین و جبهه النصره دو هفته پیش با حمله به این منطقه نیمی از آن را اشغال کرده بودند. در صورت سیطره ارتش سوریه بر این مجتمع مسیر باریک ایاد شده توسط تروریستها میان مناطق محاصره شرق با جنوب حلب عملا در تیررس آتش مستقیم سلاح های سبک و نیمه سنگین انها قرار خواهد گرفت.

پیشروی ارتش سوریه در غرب حلب+عکس

پیشروی ارتش سوریه در غرب حلب+عکس

پیشروی ارتش سوریه در غرب حلب+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس