در اثر گلوله باران ساعتی پیش شهر شیعه نشین و محاصره شده فوعه واقع در استان شمالی ادلب سوریه یک جوان 20 ساله غیرنظامی به شهادت رسید.

گروه جهان مشرق- در اثر گلوله باران ساعتی پیش شهر شیعه نشین و محاصره شده فوعه واقع در استان شمالی ادلب سوریه یک جوان 20 ساله غیرنظامی به شهادت رسید.

شهادت جوان سوری در شهر شیعه نشین فوعه+عکس

بنابر این گزارش، گروه جبهه النصره (جبهه فتح الشام) شعبه رسمی القاعده در سوریه با انتشار تصاویری مسئولیت شلیک 5 گلوله خمپاره به منازل مسکونی ساکنین این دو شهر محاصره شده از یکسال پیش را بر عهده گرفته است. جوان به شهادت رسیده دانشجوی دانشگاه شهر ادلب بوده است. فوعه و کفریا از یکسال و نیم پیش در پی اشغال کامل استان ادلب توسط ائتلاف تروریستی تکفیری جیش الفتح به رهبری القاعده با مشارکت ارتش آزاد به محاصره تروریستها درامده اما تلاش های مکرر آنها برای سیطره بر این دو منطقه با مقاومت اهالی شکست خورده است. سازمان ملل متحد در حالی که بارها طی روزهای گذشته نستب به سرنوشت 15 هزار تروریست تکفیری القاعد و داعش مستقر در محلات شرقی شهر حلب ابراز نگرانی کرده، از ارائه کوچکترین امداد رسانی به بیش از 50 هزار سکنه این دو شهر شیعه نشین خودداری کرده است.

شهادت جوان سوری در شهر شیعه نشین فوعه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    0 0
    روحش شاد
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    جوان بیست ساله در آن شرایط نباید غیر نظامی باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس