کد خبر 618946
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱

اسطوره تیم فوتبال منچستریونایتد اعتراف کرد که از قدرت گرفتن رقیب دیرینه تیم پیشین‌اش احساس خطر کرده است.

به گزارش مشرق، پیروزی 4 بر 3 لیورپول در خانه آرسنال در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر انگلیس، یک پیام جدی از سوی شاگردان یورگن کلوپ به دیگر مدعیان قهرمانی بود. قرمزپوشان مرسی‌ساید در حالی با یک گل اختلاف پیروز شدند که با نتیجه 4 بر یک پیش افتادند و چه بسا اگر تمرکزشان به‌خاطر شادی زایدالوصف پس از گل چهارم نبود، می‌توانستند با اختلاف بیشتری توپچی‌ها را شکست دهند.

اکنون یکی از کسانی که از قدرت گرفتن لیورپولی‌ها احساس خطر کرده، رایان گیگز است. وی که در پایان فصل گذشته به 29 سال حضورش در اولدترافورد پایان داد، به نشریه دِتلگراف، گفت: به‌عنوان یکی از هواداران منچستریونایتد برای من سخت است که اعتراف کنم، اما باید بگویم که با هراس به لیورپول نگاه می‌کنم. در لیورپول بازیکنانی واقعاً باکیفیت خریداری شده‌اند. با خرید سادیو مانه و جینی وینالدوم، لیورپولی‌ها برای خودشان گل و سرعت خریده‌اند.

گیگز افزود: وینالدوم در حرکات هوایی هم خوب کار می‌کند و به‌نظر من او بازیکن سطح بالایی است. علاوه بر این لیورپول امسال از دغدغه بازی در رقابت‌های اروپایی فارغ است و به‌همین دلیل می‌تواند با تمرکز و آمادگی بیشتری در لیگ برتر بازی کند.

لیورپول به‌دلیل هشتم شدن در فصل گذشته لیگ برتر سهمیه هیچ‌کدام از رقابت‌های اروپایی فصل آینده را کسب نکرد و این فصل می‌تواند تماماً روی رقابت‌های داخلی فوتبال انگلیس تمرکز داشته باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس