کد خبر 641472
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

اسطوره تیم فوتبال منچستریونایتد با تأیید خبر مذاکره‌اش با سفیدپوشان پایتخت ولز، دلیل رد کردن پیشنهاد مربیگری در این تیم را فاش کرد.

به گزارش مشرق، رایان گیگز اعلام کرد که دو هفته پیش، قبل از آنکه باشگاه سوانزی فرانچسکو گویدولین، سرمربی ایتالیایی خود را برکنار کند، از سوی این باشگاه با او برای هدایت این تیم تماس گرفته شد تا شرایطش را برای قبول هدایت آن اعلام کند، اما مذاکرات طرفین در نهایت به جایی نرسید.

گیگز گفت دلیل رد پیشنهاد مربیگری سوانزی این بوده که جاه‌طلبی این باشگاه را در حد و اندازه جاه‌طلبی خودش نمی‌دانست. اسطوره منچستریونایتد با تأیید خبر مذاکره‌اش مسئولان سوانزی، گفت: در حال حاضر من دارم از یک سال تعطیلی‌ام لذت می‌برم و در این مدت چند سفر انجام داده‌ام و کمی هم کار تلویزیونی انجام داده‌ام.
 
همچنین تماسی هم از سوی باشگاه سوانزی داشتم. بنابراین یکی دو بار با مسئولان این باشگاه ملاقات داشتم. در نهایت اما پیام‌های ضدونقیضی از سمت این تیم و مالک باشگاه به دستم رسید و من احساس کردم که جایگاه این باشگاه از نظر جاه‌طلبی در حد و اندازه‌های من نیست. به همین دلیل مذاکرات‌ ما به جایی نرسید.

به‌دنبال پاسخ منفی گیگز برای قبول هدایت سوانزی، مسئولان این باشگاه به سراغ باب بردلی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آمریکا رفتند و او را به‌عنوان جانشین گویدولین استخدام کردند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس