کد خبر 618505
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۹

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و مذاهب دینی گفت: امیدواریم مردم منطقه زاگرس این نقش مهم گردشگری را در نظر بگیرند و سر ماه منتظر یارانه نباشند زیرا این دنیا، دنیای خوردن یارانه نیست.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علی یونسی در نشست شورای اداری شهرستان چرام با اشاره به سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد و استقبال بسیار خوب مردم اظهار داشت: به عنوان نماینده دولت‌، مراتب تشکر ریاست جمهوری و سلام ایشان را به شما مردم خوب و نجیب ابلاغ و ولادت ثامن الحج پناه ما ایرانیان را تبریک عرض می‌گویم.

وی بیان کرد: امروز مردم کهگیلویه و بویراحمد و قوم لر سنگ تمام گذاشتند و عیدی خوبی به دولت دادند و این استقبال مردم به معنی حمایت و استقبال از دولت است.

یونسی با اشاره به لزوم وحدت اقوام مختلف ایرانی گفت: دشمنان ملت و بعضی هم دانسته و ندانسته به وسیله ساختن جوک‌ها بعضی از ملت ایران را زیر سئوال می‌برند و فرقی نمی‌کند چه قومی باشد.

نماینده هیئت دولت در شهرستان چرام با اشاره به نقش مهم گردشگری گفت: امروز هیچ چیز به اندازه گردشگری شغل ایجاد نمی‌کند و استان‌های زاگرس‌نشین متاسفانه بیشترین بیکاری را دارند.

وی بیان کرد:گردشگری مهم ترین عامل برای رونق اقتصادی است زیرا هم امنیت و شغل ایجاد می‌کند و سرمایه گذاری در گردشگری بیشتر از هر شغل دیگری در ایجاد شغل تاثیر دارد و دولت باید تلاش کند که در کهگیلویه و بویراحمد گردشگری را اولویت اول قرار دهد.

یونسی با اشاره به اینکه ایران کشور اول گردشگری مذهبی در دنیاست گفت:امروز در هیچ کشوری به اندازه ایران گردشگری مذهبی نداریم زیرا جاذبه زیارت امام رضا(ع) سالانه ۳۲میلیون نفر را به مشهد می‌کشاند.

یونسی گفت:بیکاری شایسته مردم ایران نیست ،فقر ریشه همه خلاف‌هاست و ما بهترین استعدادها را داریم همین گردشگری به جای نفت و معدن کافی است و اگر خوب استفاده کنیم ایران مرکز تمدن اسلامی می‌شود.

وی افزود: امیدواریم مردم منطقه زاگرس این نقش مهم گردشگری را در نظر بگیرند و سر ماه منتظر یارانه نباشند زیرا این دنیا، دنیای خوردن یارانه نیست و باید از این مرحله با تولید ملی و اقتصاد مقاومتی عبور کنیم و مهم‌ترین هدف توسعه شهرستان باشد.

وی با اشاره به اینکه در تهران همه با هم رفیق هستند خاطر‌نشان کرد:متاسفانه در محیط‌های کوچک پدر و فرزند، زن و مرد به خاطرمسائل سیاسی با هم قهر هستند البته هر کس کار سیاسی می‌خواهد انتقاد هم باشد اما اجازه ندهید دعواها به دشمنی تبدیل شود که هزینه‌های زیادی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • مخالف ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    0 0
    بله دنیای خوردن یارانه نیست لطف کنین قیمتهارو بقیمت قبل برگردونین بعدش یارانه رو قطش کنین
  • yunes ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    0 0
    حتما امروزه روز حقوقهای نجومی است !
  • ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    0 0
    قطعا این دنیا ، دنیای حقوقهای غیر منصفانه چند ده میلیونی و اختلاس از بیت المال هم نیست!
  • ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    0 0
    دنیای گرفتن حقوقهای نجومیست
  • نادر ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    0 0
    جناب حجت اسلام شما كه سيريد و از گرسنه خبر نداريد حرف درستي زديد براي شما مسئولين كه سهم خودرا از نفت با حقوقهاي نجومي برمي داريد خوردن يارانه در اين دنيا براي شما درست نيست
  • علیرضا ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    0 0
    منم اگه حقوق نجومی داشتم همچین فرمایشی میکردم
  • علی ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    0 0
    لعنت الله علی القوم الظالمین
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    0 0
    اره راست میگه. این دنیا دنیای حقوق های نجومی و اختلاس ها و دزدیهای میلیاردیه
  • مهدی ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    0 0
    بله خوردن حقوق های چندمیلیاردی اصلاح طلبان است این دنیا.
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    0 0
    والله بالله تالله یارانه عامل تورم نیست. این تورم محصول توطئه داخلی برای سرنگون کردن دولت سابق بود. دولت فعلی هم برای فشار آوردن به مردم و گرفتن امتیاز از مقامات عالی نظام برای وادادن هر چه بیشتر دارد برنامه خرد کردن اقتصاد ایران را اجرا می کند.
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    0 0
    عزیزم این چندرغاز یارانه که به همه جای حضرات فشار میاره مربوط به 6 سال قبل و افزایش قیمت انزمان است که قرار بود با حذف مرحله ای یارنه حامل هایی انرژی و نان اضافه شود!اما اقایان 3 ساله فقط قیمت را افزایش داده و به روی مبارک نمی اورند که مبلغ یارانه نقدی هم باید اضافه شود!!
  • فاضل ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    0 0
    چقدر بی حوصله شدید شما مردم شریف اصلا اصل کمک و همراهی رو هم فراموش کرده اید نمیشه یک در میان یارانه بگیرید تا افراد تو نوبت اختلاس زیاد وقتشون تلف نشه عاجزانه خواهشمندم همکاری فرمایید. اجرکم عند الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس