شهید العالم، عکاس بین‌المللی بنگلادشی، مهمان پنجمین قسمت از برنامۀ هم‌قصه است و داستان سفری را روایت می‌کند باعث شد از یک دانشجویی رشتۀ بیوشیمی که برای گذراندن زندگی مجبور بود کارگری کند، به عکاسی بین‌المللی تبدیل شود. این برنامه سه‌شنبه ساعت 23:15 دقیقه از شبکۀ یک سیما پخش می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، شهید العالم، عکاس بین‌المللی بنگلادشی، مهمان پنجمین قسمت از برنامۀ هم‌قصه است و داستان سفری را روایت می‌کند باعث شد از یک دانشجویی رشتۀ بیوشیمی که برای گذراندن زندگی مجبور بود کارگری کند، به عکاسی بین‌المللی تبدیل شود. این برنامه سه‌شنبه ساعت 23:15 دقیقه از شبکۀ یک سیما پخش می‌شود.

شهید العالم، عکاس برجستۀ بین‌المللی است و تاکنون برگزیده و داور جشنواره‌های مختلف بین‌المللی از جمله «وردپرس فوتو» بوده است. او که در رشتۀ بیوشیمی مدرک دکتری از لندن دارد، برای رسیدن به اهداف خود، بیوشیمی را رها کرده و به سراغ عکاسی با موضوع عدالت اجتماعی رفته و نام و آوازه‌ای جهانی کسب می‌کند. شهید العالم با حضور در برنامه هم‌قصه، داستان سفری را روایت می‌کند که باعث شد، به صورت اتفاقی عکاس شود و مدیران جشنوارۀ عکس «وردپرس‌ فوتو» را که یکی از معتبرترین جشنواره‌های عکاسی است، مجبور کند تا جشنواره را به کشور فقیر بنگلادش بیاورد.

«هم‌قصه» عنوان برنامه‌ای است که در هر قسمت با مهمانی غیرایرانی به گفت‌وگو می‌نشیند و داستان زندگی او را که درون‌مایه‌ای انسانی دارد، روایت می‌کند. این برنامه سه‌شنبه‌ها ساعت 23:15 از شبکۀ یک سیما پخش می‌شود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس