وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه برجام به معنی عادی‌سازی روابط نیست و دشمنی‌های آمریکا ناتمام است، گفت: هر چند موضوع برجام کار بزرگی بود، اما نباید تصور کنیم همه مشکلات ‌حل شده است.

به گزارش مشرق، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دنا که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان دنا برگزار شد ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور به مردم این شهرستان، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد جزء استان‌های بسیار خوب است که آرزوهای بزرگی برای این استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه زمانی قرار بود کهگیلویه و بویراحمد سوئیس ایران شود، افزود: اقدامات زیادی در این استان صورت گرفته اما کافی نیست، یکی از مهم‌ترین چالش‌های شهرستان دنا که توسط مسئولان این شهرستان مطرح شد مشکل راه، تخصیص آب و ایجاد اشتغال است که همه این مطالبات را به گوش رئیس‌جمهور می‌رسانم.

قاضی‎‌زاده هاشمی تصریح کرد: در مورد کارهایی که در حوزه سلامت انجام شده می‌توان به افزایش تعداد پزشکان اشاره داشت که هم‌اکنون تعداد پزشکان شهرستان دنا از 4 به 18 پزشک افزایش و تعداد دندانپزشکان نیز از یک به 4 نفر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در گذشته در شهرستان دنا پزشک متخصص وجود نداشت اما در حال حاضر4 متخصص داریم بیان کرد: از سازمان مدیریت که طرح‌های دولتی و اعتبارات زیر نطر آن‌هاست،  می‌خواهیم تا ردیف و اعتبار برای بیمارستان این شهرستان در نظر بگیرند، هرچند که سازمان مدیریت ضوابط خاص خود را دارد اما تا آنجایی که بتوانیم این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

هاشمی ‌با بیان اینکه دولت جمهوری اسلامی ایران در طول 37 سال گذشته خدمات زیادی انجام داده، تصریح کرد: در خرداد 92 رأی مردم منجر به انتخاب حسن روحانی شد که این دولت در شروع کار نسبت به دیگر دولت‌ها با مشکلات بیشتری از جمله مسائل منطقه‌ای و حوادث سوریه، مسائل بین‌المللی، بحث تحریم‎ها و وضعیت نامطلوب بازار روبه رو بود.

وی بیان کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری، دعای خیر مردم و تلاش دولتمردان تاکنون کار را پیش برده و اگر ساز‌و‌کارها بهتر بود شاید گشایش بهتری در بحث اشتغال ایجاد می شد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه برجام به معنی عادی‌سازی روابط نیست و دشمنی‌های آمریکا ناتمام است، تصریح کرد: در بحث بین‌المللی به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌ایم، هرچند موضوع برجام کار بزرگی بود، اما نباید تصور کنیم همه مشکلات ما حل شده و از سوی دیگر نباید خیلی آن را ناچیز بشماریم.

هاشمی ادامه داد: برجام یک مذاکره بود که بالاخره انجام شد و بخشی از مشکلات کشور در سایه آن حل می‌شود و بخشی دیگر که دشمنی ناتمام کشورهایی مانند آمریکا است حل نمی‌شود.

وی گفت: امیدواریم به روزی برسیم که هر کشوری امور دیگر کشورها را محترم بشمارد و تصور ما این است که این اتفاق خواهد افتاد.

هاشمی با اشاره به اینکه اگر تورم کنترل نشده بود، الان همه چیز را دو برابر خریداری می‌کردیم، خاطرنشان کرد: اگر موضوعات مذاکرات زودتر به نتیجه می‌رسید و قیمت نفت تغییر پیدا نمی‌کرد در بحث اشتغال نیز شرایط بهتری می توانستیم داشته باشیم.

وزیر بهداشت ابراز کرد: در بحث سیاست خارجی موضوع توافق هسته‌ای با تدبیر مقام معظم رهبری، مصوبات مجلس و شورای امنیت ملی و تلاش دولتمردان و در رأس آن رئیس جمهور به سرانجام رسید و موفقیت خوبی حاصل شد.

وی در پایان تاکید کرد: همه کسانی که در لباس خدمت هستند تنها هدفشان آرامش مردم و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی است.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    0 0
    پس چرا حتی آب خوردن ایرانیان رو هم به برجام ربط میدادین؟ وقتی برجام خسارت محض باشه مگه مشکلی رو میتونه حل کنه،دهها مشکل به مشکلات قبلی اضافه کردین با این برجامتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس