کد خبر 619645
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷

پل پوگبا می‌گوید مشکلی برای بازی با ساوتهمپتون ندارد، او همچنین قهرمانی در لیگ برتر را هدف خود معرفی کرد.

به گزارش مشرق، منچستریونایتد در نقل و انتقالات تابستانی دست به کار بزرگی زد و با 110 میلیون یورو پل پوگبا را از یوونتوس به خدمت گرفت تا این بازیکن گرانقیمت‌ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال را رقم بزند.

پل پوگبا در بازی نخست تیمش به دلیل محرومیت ناشی از دو اخطاره شدن در دو بازی آخر یوونتوس نتوانست یونایتد را همراهی کند. او اکنون مشکلی برای بازی جمعه شب برابر ساوثهمپتون ندارد.

هافبک 23 ساله فرانسوی در گفت‌وگو با میرر گفت: همین که فوتبال بازی می‌کنم خوشحالم. من اصلا به چیزهایی مثل پول و نقل و انتقالات فکر نمی‌کنم. فقط به قهرمانی در لیگ با یونایتد فکر می‌کنم. همیشه جاه طلبی‌های من این بوده که نفر اول باشم و بهترین باشم. پس هدف من قهرمانی در لیگ است. می‌خواهیم به لیگ قهرمانان بازگردیم جایی که به آن تعلق داریم.

هافبک فرانسوی که به الماس سیاه نیز معروف شده است در پاسخ به این سوال که در بازی جمعه شب به میدان خواهد رفت یا خیر گفت: باید از مربی تیم سوال کنیم اما من کاملا آماده‌ام و 10 روز است به خوبی تمرین کرده‌ام و تابستان خوبی را نیز پشت سر گذاشته‌ام. دو سال پیش در جام جهانی بودم و بلافاصله بهترین بازی‌هایم را برای یوونتوس انجام دادم. بدن من الان در شرایط خیلی خوبی است و اگر مربی تشخیص دهد مشکلی برای بازی با ساوثهمپتون ندارم.

منچستریونایتد با پیروزی در بازی نخست خود در صدر جدول قرار گرفته و جمعه شب باید  در آغاز هفته دوم لیگ برتر در خانه به دیدار ساوثهمپتون برود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس